SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomoc przy diecie i treningach

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 446

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

18

Płeć

M

Cel

Redukcja

Waga

90

Wzrost

185cm

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

-

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Chodzę spać 3-4 rano i śpię do 12 czasem później, potem spędzam czas raczej w domu. Na siłownię chodzę zazwyczaj o godzinie 20.

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Siłownia domowa, hantle, sztanga, drążek, guma do rozciągania, ławka prosta.

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Tyle o ile nie stosowałem, od 3 dni jem z aplikacją FITATU, jednak tam wychodzi mi po 1800 kcal, wczoraj miałem 1400, a mimo to byłem najedzony ;/

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Stan zdrowia dobry.

Stosowana lub planowana suplementacja

Białko 30g z rana i 30g wieczorem, przedtreningówka od KFD 2 miarki(30min przed treningiem), Vitapak+ 2 tabletki dziennie, Witamina C 1 tabletka dziennie, dodatkowo posiadam kreatynę od kfd, ale jej nie używam.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 18 Wiek 18 lat Na forum 335 dni Przeczytanych tematów 352
Witam,
poniżej wysyłam załączniki z dietą i treningami.
Zdjęcia z jedzeniem wyglądają tak jak jestem w stanie teraz jeść, dodam ze wolałbym jeść jedno i to samo dzien w dzien, nie przeszkadza mi to, dodatkowo jestem leń i wole jeść prosto i szybko :D

Mam dodatkowo kilka pytań:
- Czy jeśli chodząc na siłownie, nie zwracam jakoś super uwagi na przerwy między seriami/ćwiczeniami to dobrze? Czasem po prostu siądę bo mi się chwilowo nie chce, jednak czasem muszę troszkę dłużej odpocząć bo ćwiczenia są zbyt męczące.
- Czy powinienem tak jeść? Wczoraj jadłem troszkę co innego (przez cały dzien 150g ryżu białego, 200g kaszy jęczmiennej i na śniadanie 3 kiełbaski z 2 kromkami, wyszło 1400kcal według aplikacji FITATU, którą zacząłem używać. Mimo to, że tak mało, byłem najedzony cały dzień ;/
- Mimo, że regularnie ćwiczę od stycznia, urosły mi mięśnie, ale waga stoi a brzuszek jak był taki jest ;p
- takie pytanie dodatkowe, muszę patrzec na to ile jem węgli, białka i tłuszczy? Czy mogę z aplikacją jeść wszystko, ale ważne żeby nie przekraczało to np. 2500kcal czy coś takiego?

Co do wykonywania treningów to wygląda tak:
Poniedziałek - A
Wtorek - B
Środa - C
Czwartek - Wolne
Piątek - A
Sobota - B
Niedziela - wolne
i potem powtarzamy tydzien od A itp..


PS: co do opisów treningów to nie zwracać na to uwagi, napisałem je, żeby odróżniać i wiedzieć o co chodzi :D
PS2: Wykonania tych ćwiczeń są w miarę dobre. Wujek mi je pokazywał, co kiedy i jak napinać itp


















Zmieniony przez - fejker0077 w dniu 2019-02-20 02:05:06

Zmieniony przez - fejker0077 w dniu 2019-02-20 02:06:13

Zmieniony przez - fejker0077 w dniu 2019-02-20 02:07:00

Zmieniony przez - fejker0077 w dniu 2019-02-20 02:09:06

Zmieniony przez - fejker0077 w dniu 2019-02-20 02:14:56

Zmieniony przez - fejker0077 w dniu 2019-02-20 02:37:13
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6535 Napisanych postów 8113 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 232027
Oblicz zapotrzebowanie wedlug wzoru bo jest to najdokładniejsza opcja . Wstaw diete w tej formie

http://m.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html

Ad.1 Przerwy rób takie aby odpowiednio nabrać sił do wykonania poprawnie kolejnej serii czy ćwiczenia .( nic na sile )
Ad.2 Przy twoich warunkach poniżej 2000kcal to głodowe ilości , diete nalezy urozmaicac na tyle ile to mozliwe aczkolwiek jak ty jadles wczoraj 1400 kcal to cięzko poszalec z urozmaiceniami :)

Ad3.Nie Wstaw zdjęcie - miesnie nie mogly ci urosnąć przy takich kcal, mozliwe ze zeszła woda z organizmu , poszło troche smalcu i sylwetka wizualnie się poprawiła stad uczucie że mięsnie urosły :) , z brzucha schodzi najwolniej wiec się nie napalaj .

Ad.4. Powinieneś się tzrymać mniej więcej tego co masz wyliczone - oczywiście jak w danym dniu zjesz wiecej wegli lub tłuszczy itp lub mniej niż w fitatu to swiat się nie zawali .Pamietaj aby dostarczaj do organizmu dobre jedzenie :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11719 Napisanych postów 11543 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 317560
tu policz zapotrzebowanie https://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne__jak_je_wyliczyć-t276436.html
fejker0077

Mam dodatkowo kilka pytań:
- Czy jeśli chodząc na siłownie, nie zwracam jakoś super uwagi na przerwy między seriami/ćwiczeniami to dobrze? Czasem po prostu siądę bo mi się chwilowo nie chce, jednak czasem muszę troszkę dłużej odpocząć bo ćwiczenia są zbyt męczące.
- Czy powinienem tak jeść? Wczoraj jadłem troszkę co innego (przez cały dzien 150g ryżu białego, 200g kaszy jęczmiennej i na śniadanie 3 kiełbaski z 2 kromkami, wyszło 1400kcal według aplikacji FITATU, którą zacząłem używać. Mimo to, że tak mało, byłem najedzony cały dzień ;/
- Mimo, że regularnie ćwiczę od stycznia, urosły mi mięśnie, ale waga stoi a brzuszek jak był taki jest ;p
- takie pytanie dodatkowe, muszę patrzec na to ile jem węgli, białka i tłuszczy? Czy mogę z aplikacją jeść wszystko, ale ważne żeby nie przekraczało to np. 2500kcal czy coś takiego?


patrz na zegarek, bo zazwyczaj się rozleniwiamy i za długie są te przerwy, mięsień nie potrzebuje nie wiadomo ile czasu na odpoczynek, a Ty marnujesz czas, czasami jest cięższy dzięń to ciut wydłużysz możesz np. na nogach, ale bez przesady jak to niektórzy robią, że seria i 5 minut spaceruje i gada
jak mieścisz w makro to możesz wszystko jeść, ale bez przesady, trzebz achować umiar ui bazowac na niskoprzetworzonej żywności
no to nastąpiła rekompozycja, ciesz się
kaloryka to nie wszystko, do funkcjonowania i regeneracji potrzebujesz wszystkich makroskłądników dlatego zawsze mówi się potocznie "zmieścić w makro" możesz rotować między dniami, lub podmienić czasem tłuszcz z węglami, ale to wszystko z głową trzeba robić, żebyś nagle nie wciągnał 1000g węgli "a teraz przez 5 dni ograniczę"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 18 Wiek 18 lat Na forum 335 dni Przeczytanych tematów 352
A jeszcze takie pytanko,
Jeśli czasem po prostu zjem mniej, bo tak wyjdzie to będzie to wpływało na to że metabolizm czy coś się popsuję?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11719 Napisanych postów 11543 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 317560
nie wpłynie, możesz jednego dnia zjeść mniej innego ciut więcej, ważny jest tygodniowy bilans, a nawet jak ciut mniej zjesz raz i nie odrobisz to też się nic nie stanie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 18 Wiek 18 lat Na forum 335 dni Przeczytanych tematów 352
A jak powineniem stabilnie jeść w sensie ile kcal mniej więcej? Tak żeby chudnąć, a nie stać w miejscu. Bo zazwyczaj te klaulatory to pokazują mi po 3000+ kcal, a wolałbym jednak szybciej niż dłużej schodzić z wagi ;p

I jeszcze dodatek, piję często herbatę i słodzę ją erytrytolem K** po 2 łyżeczki, wpysywać to gdzieś, czy to się nie powinno liczyć?


Zmieniony przez - fejker0077 w dniu 2019-02-20 11:49:58
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11719 Napisanych postów 11543 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 317560
erytrytol nie jest metabolizowany przez nasz organizm, więc nie wpisujesz
zapotrzebowanie nie licz z kalkulatora tylko z wzoru który dałem wyżej, odejmujesz 200-300kcal i obserwujesz co się dzieje z obwodami i wagą, jak ustanie to dokładasz aktywności lub ucinasz kcal, ale w pierwszej kolejności dokładasz aktywności
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10674 Napisanych postów 118106 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1386628
odstępy mogą być w diecie dzisiaj zjesz 200 kalorii mniej jutro sobie te 200 dodasz i średnia będzie zachowana.

Szybka redukcja nie zawsze przynosi trwałe efekty, erytrolu nie licz, ksylitol już tak 2.4 kcal na gram

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 18 Wiek 18 lat Na forum 335 dni Przeczytanych tematów 352
Jeszcze jedno pytanie.
Czy do takiego treningu dobrym pomysłem będzie w codzienna jazda na rowerze przez godzinę, albo w dni nie treningowe?
Czy potrzeba regeneracji
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3757 Napisanych postów 63002 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 678635
Codziennie cardio nie jest dobrym pomysłem. Aktywność zwiększaj stopniowo i z sensem a nie codziennie ile wlezie.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10674 Napisanych postów 118106 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1386628
lepiej w dni wolne robić aeroby

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomoc w diecie

Wheyvita