SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomoc? Szukam Kogoś kto mnie poprowadzi :)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 727

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5
Witam wszystkich :)
Jestem świeżynką i potrzebuję pomocy z planem. Zupełnie nie znam się na tym a chciałabym zrewolucjonizować swoją sylwetkę. Wiem ze jest to długotrwały proces.
Dlatego potrzebuję kogoś kto pomoże ułożyć mi plan i mnie poprowadzi w dążeniu do celu.

Jeżeli ktoś jest chętny do pomocy to proszę o kontakt :)

Dziękuję i pozdrawiam :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 307 Napisanych postów 3118 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 69220
Posty podwieszone oraz dział Odżywianie. Jest na forum kilka tysięcy ocenionych i poprawionych planów. Wystarczy poszperać.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 60 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1878
Naprawde warto poczytać by wystrzec się wielu błędów. Zacznij od diety i zastanów się jaka forma aktywności fizycznej Tobie najbardIej odpowiada.. Sport trzeba pokochac bo to nie jest tak ze dojdziesz do celu i na tym skonczysz. Musisz to lubic aby ciagle dążyć do celu.. a nastepnie obrać nowy cel. Malymi krokami do celu z duza cierpliwoscia i racjonalna ocena mozliwosci!Powodzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4064 Napisanych postów 45434 Wiek 3 lata Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 347421
W temacie podwieszonym PIERWSZY ROK TRENINGÓW masz gotowe plany.
A jeśli chcesz współpracy z trenerem to zaproponuj jakieś wynagrodzenie