SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomoc Dla nowicjusza !

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 980

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 65 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1391
Witam wszystkich użytkowników sfd mam na imie Paweł, mam 21 lat i wiadomo jak każdy chłopak myślałem kiedyś by zacząć trenować na siłowni jednak długo nie mogłem się zebrać mieszkam na wsi daleko dojeżdżać do siłowni w mieśćcie, wiec pozostało tylko „ domowa siłownia „ Nie było bardzo gdzie sprzętu składować itd. ale z biegiem czasu zacząłem kąpletować sprzęt do siłowni domowej ponieważ była nadzieja ze zwolni się jedno pomieszczenie gdzie będę mógł spokojnie ćwiczyć. Do siebie znalazłem jeszcze 2 kumpli i wolne pomieszczenie we wsi się znalazło" wiejski budynek gdzie dostaliśmy klucze do jednej z Sali o wymiarach tak na oko 6m szerokie i 10 m długie , PROSIŁ BYM KOLEGÓW Z SFD o PARE PORAD i CENNYCH UWAG będę pisał w punktach by wszystko było bardziej czytelne

1 >>Sprzęt jaki posiadam proszę bardzo O Pisanie co warto jeszcze bym zakupił ponieważ sprzęt gównie jest mój ale koledzy powiedzieli ze się dorzuca gdy będziemy dokupywać coś dam kilka niewyraźnych fotek ze sprzętem

a) Gryf długi prosty 200 cm długi
b) 2x gryfy do Hantli
c) ławeczka prosta Marbo
d)Ławeczka do brzuszków
e) gryf krótki mocno łamany 120 cm
f) obciążenia ponad 150 kg
g) Worek Bokserski Marbo
h) drążek do podciągania się firmy marbo

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4af922fac816cef3.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9886cb55a66ade78.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4dc2b15197939cbe.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1d6e15859f2b2c99.html


Sprzęt dopiero kąpletuje wiec jeszcze SA braki bardzo proszę pisać w co warto jeszcze zainwestować





2 >>Co Chce osiągnąć ?
Ponieważ jestem niski mam tylko 170 cm wzrostu ważę zaledwie 64 kg zależy mi na przytyciu i zbudowaniu masy mięśniowej
a) Masa mięśniowa --i ogólny ciężar ciała chce dobić z 64 do powiedzmy 75 kg
co nie jest łatwe ponieważ jestem osoba która je bardzo dużo a nie ma zbytnio tendencji do tycia
b) Siła --osiągniecie jak największej siły przy wadze 75 kg ( waga docelowa oczywiście może być inna nie musi to być 75 może się wahać 3-4 kg w te czy w drugą stronę )
c) ogólna sprawność fizyczna -- Ponieważ jestem niski 170 cm wzrostu jestem osoba dość sprawna fizyczną dodam że lubię biegać i ogólnie uprawiać sport wiec zależy mi na ogólnej sprawności by siłownia nie kolidowała z moja szybkością kondycją ponieważ mam dość dobra kilka kilometrów ciągłego biegu to dla mnie żaden problem { pomimo że nie biegam regularnie chodź mam zamiar zacząć biegać z powrotem na nowo jak to robiłem wieku 16 -17 lat)

3 >>Trening
a)Tak jak pisałem SA to dopiero początki ćwiczę 2 miesiące 3-4 razy w tygodniu systemem 3 serie 12 powtórzeń - 10 - 8 ciągle dokładając ciężar ,, przy dużych partiach mięśniowych wykonuje 4 serie
Na razie tak ćwiczę ponieważ jestem totalnym amatorem jeśli ktoś chciał by coś doradzić trening czy jakaś rozpisze bardzo bym prosił czy jakieś rady sugestie .. Proszę nie mieszać mnie z błotem tak jak piszę dopiero zaczynam ćwiczyć ,
b) Dopiero zaczynam wiec ciężary które podnoszę SA naprawdę mizerne ale tez ma na to wpływ ogólny ciężar ciała mój który wynosi 64 kg
Na ławce płaskiej zaczynam serie od 55 kg 12 razy potem 60 kg 10 razy potem 65 kd 8 razy
c) Jednak pomimo tego że ćwiczę 2 miesiące zauważam różnice ze te ciężary już coraz lżejsze SA i na dniach będę przesuwał ciezar o 5 kg ( 60 kg 65 kg 70)
d) jestem aktywny fizycznie do tego dochodzi gra w piłkę nożna idzie zima wiec przezuce się na hale
e) do treningu siłowego mam zamiar dożucić worek bokserski kopanie itd…
f) chce większa uwagę skupić na rozgrzewkę by lepiej rozgrzewać się przed treningiem siłowym oraz mam zamiar zacząć rozciągać się tak by robić szpagat

4 >>Dieta

Nie posiadam ale jestem osobą która je bardzo dużo i potraf z duża zawartością kilokalorii <<< jakieś uwagi rady sugestie proszę pisać

5 Odrzywki itd. I krótkie pytania
a) kiedy zacząć brać ? czy mogę już ?> czy jeszcze nie
b) jakie odżywki

Sporo czytałem i na razie ciekawe co znalazłem z produktów to
kreatyna vitalmax
Gainer up your mass
BCAA

Jednak ja na tym się zupełnie nie znam i nie wiem co z czym wiem tyle ze SA
Kreatyny << siła
Odrzywki białkowe << masa
Gainery << Dodatek do diety
Ale co z czym nie mam pojęcia Prosił BYM aby ktoś Się wypowiedział w tym temacie odżywki i mi wytłumaczył co najlepiej brać kiedy i ile Patrząc na to co chce osiągnąć jest wyżej napisane


Zmieniony przez - crk1990 w dniu 2011-09-21 18:46:10
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 18013 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 266372
Odpowiem w punktach
Co Ci brakuję? Tak na szybko to poręcze, stojaki wolnostojące no i zależy czy masz jakieś fundusze

http://www.ecentrum.kelton.pl/produkt.php/1/4/474 Stojaki do przysiadów , wg mnie bardzo przydatne w siłowni

Jeśli macie kasę to ławeczka wolnostojąca do wyciskań na barki , do ćwiczeń z hantlami i oczywiście pasuję pod te stojaki HS4
http://www.ecentrum.kelton.pl/produkt.php/2/14/286

Poręcze do ćwiczenia Tricepsu/ Klatki / Brzucha
http://www.ecentrum.kelton.pl/produkt.php/1/6/347

Jeszcze przydałby się wyciąg górny oraz dolny do urozmaicenia treningów, może być np:
http://www.ecentrum.kelton.pl/produkt.php/2/17/39/415

Bardzo fajny wyciąg na prowadnicach, nie będzie się nic zacinało i będzie chodziło płynnie.
Jak wiadomo sprzętu jest masa ale trzeba dobrze wybrać aby nie kupić takiego , który będzie później stał
Napisz jakimi funduszami operujesz to coś pomyślimy

Co do jedzenia , to odżywki to tylko wielki, ale to wielki DODATEK do normalnych posiłków. Białko to również redukcja, gainer to nic innego jak jedzenie w proszku a cenowo wychodzi drożej
Najpierw skup się na treningu, diecie później zdobywaj wiedzę w odpowiednich działach i powoli wkraczaj w świat odżywek. Bo naprawdę łatwo jest nakupić, zjeść i niemieć z tego grama korzyści

Siłownia - http://www.sfd.pl/t878173.html
CrossFit dla początkujących - http://www.sfd.pl/t865734.html

"Wpadłeś kibicować, czy może na randkę w ciemno/albo dopingujesz albo nie wpadaj z panienką/masz ją, ja wiem to, prawie jak Lech fajna/pamiętaj, że Kocioł, to nie park ani kawiarnia”

Znów ten sam banał: sterydy, kaftan, ojej...
Tylko dlatego, że macham sztangą, ty się machnij joy'em.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 65 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1391
Dzieki za odpowiedz ,co do kasy to jest na sprzęt powoli będziemy zakupywać coraz więcej i więcej .. wiem wiem odżywki to tylko dodatek ale od kiedy zacząć co do diety właśnie czytam o tym na forum a takie pytanie kreatyna ? co mi o niej powiecie

Zmieniony przez - crk1990 w dniu 2011-09-21 19:20:37
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 966 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 10371
chcialbym tyle zelastwa;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 65 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1391
cofam pytanie o kreatynie :P juz znalazłem odpowiedni dział na forum czytam :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 65 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1391
hm tylko tyle podpowiedzi dla nowego :(:(:( słabo koledzy słabo :(:(
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 966 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 10371
wyczytałem ,że masujesz i chcesz biegać.W okresie nabierania masy ważna jest regeneracja i danie czasu organizmowi na wzrost, a nie odbudowywanie mikrouszkodzeń po biegach.

Plany treningowe masz tu:
http://www.sfd.pl/[ART]_Moja_pierwsza_siłownia_!-t800701.html

Zmieniony przez - tomekm2012 w dniu 2011-09-27 15:11:16
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 65 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1391
no thx czytałem posta a ty tomekm2012 długo ćwiczysz ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wasze cele w kulturystyce

Następny temat

EGZAMIN Z KULTURYSTYKI W POLSKIEJ AKADEMII SPORTU

Fruzelina