SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomoc. Dieta na mase.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1157

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 51
Witam, chciałem się poradzić w sprawie ułożenia diety jako, że jestem praktycznie zielony...
Najpierw przedstawie jak wygląda mniej wiecej mój tydzień ;p
Postaram sie to zrobic w miate szczegółowo bo jak mówiłem jestem w tym zielonym i nie wiem co jest ważne...
Jeśli chodzi o śniadanie to jem 2 bułki z szynką lub np z masłem orzechowym czy np nutellą do tego kakao lub herbata z cytryną lub granulowana i tak co dzien, w szkole jem 2 bułki też np z szynką czy jakimś serkiem czy pasztetem pytanie z czym najlepiej aby przytyc a może z jeszcze czymś innym
Jeśli chodzi o obiad tutaj jest raczej kiepsko... rzecz w tym, że nikomu nie chce się robić porzadnego obiadu... więc wychodzi na to, że 2, 3 razy w tygodniu jadam zupy a tak to np ryba z ziemniakami i z jakosc surówką np z cz. kapusty a czasem jakiś fastfood w sobote i niedziele jakiś filet z kurczaka czy udko albo mielone etc.
na kolację praktycznie to samo co na kolacje 3 bulki z różnymi skladnikami czasem jakaś jajecznica roznie to bywa ;p
nie wiem czego sie wystrzegać a co dołożyć, chciałby jakieś prpozycje co do obiadu ale, coś co będzie dla mnie dobre i w miare szybko sie gotuje bo jak juz mowilem nigdy mi sie nie chce gotowac i nie mam tez za duzo czasu.


I jeszcze coś o mnie. Mam juz prawie 18 lat( za kilka tygodni) ważę ok 71kg na wzrost 180cm moze i ta waga nie jest taka zła ale w rzeczywisotści wyglada to gorzej, chudzina ze mnie straszna :D
Cwicze już piąty miesiąc i zamierzam tę diete połączyć także z jakąś odżywką a dokładnie myślałem o kreatynie tylko tez nie wiem czy kupic zwykłą czy z jakimś dodatkiem wpsomagającym.

Z góry dzięki za wszystkie porady.
Ekspert SFD