SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomarzcie mi dopasować plan treningowy

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 688

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 25
słyszałem ze najlepszy trening to krótkie intensywne treningi ale co to dokładnie znaczy.
Ja robię tak:
codziennie to samo:
w domu mam sztangielki o wadze 3kg
podnoszę je tyle razy aby mię mięsie bolały
potem 10min biegam z całej pety i potem mam takie drzewo i tam wystaje gałąź no i na niej się podciągam 6 razy to tak codziennie w ciągu dnia powtarzam to 4.
Co mam zmienić i niech ktoś mi wyjaśni co znaczy te krótkie intensywne treningi
krotki- czyli ile ma mi ten trening zająć,
i ten trening ma być raz dziennie czy kilka razy bo nie wiem.
i jeszcze bym posil o tabele z jedzeniem i zeby było napisane ile co kalorii i ile ma np białka tłuszczy itp
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 12867 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 90343
Podaj jakieś informacje o sobie.
Wiek, waga, wzrost itp.

Podaj jaki ma być cel tych treningów?
Masa, kondycja, rzeźba, siła czy może coś innego?

Trening bez nóg, to jak seks bez orgazmu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 25
wiek:13
waga45kg
wzrost: 154cm
cel treningu siła
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1320 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9758
No to Pavel Tsatsuoline się kłania jak chcesz siłę w domowych warunkach robić, przeczytaj Nagiego Wojownika, niby na każdego działa co innego ale mi i wielu innym osobom dawał efekty(ale wielkich mięśni nie wyrobisz na nim, będzie czysta siła maksymalna, do tego możesz dodać jakieś bieganie podciąganie się i skakankę żeby wytrzymałość dodatkowo budować).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 12867 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 90343
Jako młoda osoba, powinieneś unikać treningów stricte siłowych. Głównie jeżeli nie masz prywatnego trenera który mógłby tobą pokierować.
Jeżeli jednak chcesz zwiekszyć siłę, bez większej obawy o zdrowię.
Wykonuj podstawowy trening, czyli pompki, przysiady i podciąganie na drażku :>
Spróbuj namówić rodziców również na jakieś sztuki walki, gdzie na pewno rozwiniesz się siłowo. :D

Trening bez nóg, to jak seks bez orgazmu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1320 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9758
Prawdę Venc1Lq powiedział, sztuki walki dużo siłę rozwijają, i to pod każdym aspektem, od wytrzymałości po dynamikę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 25
thx:)ale ja mam jeszcze sztangielki 3kg mogę na nich ćwiczyć
np tak po 25 powtórzenie i np 3 serie potem 2 godz odpoczynku i znowu mogę taki trening zastosować ??

Zmieniony przez - malum75 w dniu 2011-09-17 12:41:53
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 12867 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 90343
To w żaden sposób nie zwiększy twojej siły.
Żeby zwiększyć siłę trzeba bazować na dużych ciężarach przy małej ilości powtórzeń.

Trening bez nóg, to jak seks bez orgazmu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2024 Napisanych postów 29698 Wiek 36 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 264457
a na to jesteś za młody

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1320 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9758
Albo jak nie masz możliwości ani dostępu do siłowni to siłę możesz zwiększyć robiąc ćwiczenia w których nie jesteś w stanie dużych ilości powtórzeń zrobić, np. podciąganie na jednej ręce, pompki na jednej ręce itp. ale na razie odpuść takie ćwiczenia, wzmocnisz się nawet w takich czynnościach jak bieganie czy jazda na rowerze, do tego tak jak pisał Venc rób podstawowe ćwiczenia jak przysiady, drążek czy pompki, w tym wieku to wystarczy, nie musisz tak wcześnie wielkimi ciężarami rzucać przecież.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomocy w domatorze

Następny temat

TRENING DO SPRAWDZENIA (FBW) Z malymi obciażeniami.

Wheya