SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomóżcie mi z allegro.

temat działu:

Targowisko

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 838

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 467
Wpłaciłem na nie na te konto co trzeba,bo dane do przelewu miałem konto z allegro zamiast wziąśc dane kontrahenta(przez to ze jestem nowicjuszem).
185 zł poszło na konto na allegro.Jak przelać na konto sprzedawcy z tam tąd?Kasa stracona czy jak? Pokazuje że są te pieniąze..
http://img198.imageshack.us/f/img198/4693/allegrovk.png 
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 525 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 13649
opisz cala sytuacje do allegro z prosba wyplaty tej kwoty...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 467
Czyli nie ma innej opcji żebym sam zarządził tą kwotą poprzez włacenie jej dla sprzedającego lub wypłacić na swoje konto..Zostaje tylko jedna opcja napisanie do allegro,reszta sie z tym zgadza?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 5280 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 22336
tak sam nic nie zdzialasz, pisz do allegro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1014 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 6169
Co wy za glupoty gadacie, kasa dojdzie, ale pozniej przez co wiekszosc sprzedawcow nie uznaje tej metody platnosci. Jak nie uznaje to napisz maila, ze sie pomyliles i kasa dojdzie pozniej.

Tragedia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący