SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pokonać nadwage

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1063

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 97
Witam! Mam 18 lat i 88 kg wagi. Najbardziej zależy mi na zrzuceniu paru kilogramów a potem o przyrost mięśniowy. Mam dość aktywny tryb życia. Jeżeli chodzi o aktywność fizyczną to mam 2 razy tygodniowo 2 godziny treningu z siatkówki:) i to wszystko. Poroszę o pomoc w ułożeniu planu zajęć na siłowni jestem początkujący na siłke moge przeznaczyć na początek od 1 do 2 godzin 2 razy tygodniowo proszę też o pomoc jeżeli chodzi o diete najbardziej zalezy mi na klatce piersiowej poniewaz mam duże "cycki"

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 18

Waga: 88

Wzrost: 182

Obwód klatki: 102

Obwód ramienia: 32

Obwód talii: 102

Obwód uda: 58

Obwód łydki: 31

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: 26%

Aktywność w ciągu dnia: szkoła

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: siatkówka 2 godzinny 2 razy tygodniowo

Odżywianie: brak ograniczeń co do spożywania różnych przysmaków cukierków i itd.

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: bardzo dobry

Preferowane formy aktywności fizycznej: siłowania 2 raz dzinnie do 2h oraz basen

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: brak

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: jest możliwe

Stosowane wcześniej diety: brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49721 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49721 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 97
dzięki za linki, przeczytałem wszystko ale nie potrafię tego wszystkiego sobie poukładać tzn:
HIT jest najlepszy na spalanie tłuszczu (bieganie, rowerek, basen itd.) to ok
ale mam parę pytań:
1. jak to połączyć z ćwiczeniami na siłowni i przyrostem mięśni?
2. jak dobrać odpowiednią dietę? i jaka to ma być dieta?

głównie chodzi mi o jakąś konkretną dietę na redukcję i stopniowy przyrost mięśni?



Zmieniony przez - piotrek18 w dniu 2008-11-13 16:58:30
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49721 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Jeżeli robisz redukcje to nie ma przyrostów mięśni bo masz ujemny bilans kaloryczny poczytaj sobie w dziale odżywianie o dietach tam Ci wyjaśnią
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49721 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
w arcie o HIIT jest jak go łączyć z siłowym tzn HIIT w dni wolne od aerobó i siłowni ale ja do tego się nie stosuje ale jak zaczynasz dopiero to lepiej się zastosuj później to będzie trochę inaczej.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

PALUSZKI tak samo wartosciowe jak RYŻ

Następny temat

Dwutlenek siarki-tylko w tanich winach?

BF