SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pojedyncze pytania Juniora vol. 9

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 230376

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 1188 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 17623
niestety w moim planie treningowym jest na skosie + a jak zrobie na płaskiej to góry klatki juz nie zrobie :(

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 1188 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 17623
dodam także że jak robie śmiesznie małym ciężarem to czuje wtedy tą klatke... i mam pytanie, lepiej robić mniejszym Ciężarem ale ją czuć ? czy większym i czuc barki ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 107 Napisanych postów 1793 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 26344
Może technika kuleje, bo bierzesz za duży ciężar. Popracuj mniejszym, ale żeby ten ciężar zmęczył Ci klatę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 1188 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 17623
czyli np mogę robic po 15 powtórzen mniejszym ciężarem ? to o 5 więcej niż mam w moim planie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 107 Napisanych postów 1793 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 26344
Tak, wyjdzie Ci to na dobre, jeśli dzięki temu poprawisz technikę.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1788 Napisanych postów 47608 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 482954
obejrzyj filmiki z technika (atlas sfd) i pamietaj o tym zeby sciagnac lopatki (najwaniejsza rzecz zeby weliminowac ruch z barku) powinno byc ok
1

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 1188 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 17623
własnie mam nie wiem jak sciągnąć te łopatki :l
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1788 Napisanych postów 47608 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 482954
kladziesz sie na lawke, cofasz barki do tylu , lopatki sciagasz tak jak przy cwiczeniu na plecy tak jakbys mial np. pomiedyz nimi orzecha i chcesz go scisnac i utrzymac lopatkami

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 721 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 8459
Cześć, aktualnie jestem na masie, cos koło 3500 kcal, było 3600 ale troche tłuszczu pojawiło sie na brzuchu. co powiecie o poudrzaniu w worek bokserski z 15 minut po każdym treningu , ćwiczę 4 razy w tygodniu. Zwiększać kalorie w dzien treningowy czy nada trzymać te 3500 i zwiekszyć za jakies półtora tygodnia o 150-200. Bo aktualnie wazę 75kg i 183cm wzrostu.
Dzieki za pomoc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 107 Napisanych postów 1793 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 26344
Skoro tłuszcz wzrósł to trzymaj 3500kcal.
Dodawaj kcal, jak zobaczysz, że obwody nie chcą rosnąć, a nie co jakiś okres czasu, bez względu na to, co Ci mówi ciało.

Możesz tak robić z tym uderzaniem... tylko w jakim celu?
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

witam chciałbym zobczyć czy to dobrze:)

Następny temat

Trening tricepsa i pleców