SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Podstawy układania diety

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 392116

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 845
Jadłbym 6 posiłków. Podobnie ułożonych do tego co napisał autor. Chodzi mi o to czy posiłki w diecie na mase mogą sie skladac z takich rzeczy wymienionych w tym artykule czy są jakieś inne albo posiłki ulożone są z innych produktów.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5063 Napisanych postów 69465 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 713130
Do wyboru masz wszystkie rodzaje mięs, ryb, nabiał, jaja, kasze, ryże, ziemniaki, płatki zbożowe, orzechy, oleje, warzywa, owoce. Nie będę Ci tu wymieniał wszystkiego. Jest tego pełno i są to podstawy.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 167 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7644
"Kolejnym dobrym źródłem węglowodanów są otręby pszenne które w swym składzie zawierają również nie mniej od płatków owsianych błonnik (więcej o nim znajdziecie w tematach podwieszonych).
Na 100g otrębów pszennych przypada około 42g błonnika, według zaleceń dzienne spożycie błonnika powinno wynosić 25-40g z czego w dzisiejszych czasach osobnik dostarcza około 5-7g. Z początku mogą pojawiać się bóle brzucha z powodu przyjmowanej tak dużej ilości tego nie strawialnego węglowodanu, w takim wypadku należy zmniejszyć porcję błonnika i powoli ją zwiększać by organizm mógł się do niego przyzwyczaić. Okres adaptacji wynosi około 1-3 tygodnie i jest zależny od organizmu. W 100g otrąb znajduje się 16g białka, 4,6 tłuszczu i 19,5 węglowodanów strawnych (błonnika nie wliczamy do bilansu diety), w sumie to wszystko daje nam 185kcal. "


Jak to wygląda z perspektywy 2016? bo widzę, że zdania na temat otrębów są podzielone...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5063 Napisanych postów 69465 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 713130
Tzn co dokładnie chciałbyś wiedzieć?

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 167 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7644
domer
Tzn co dokładnie chciałbyś wiedzieć?



http://www.sfd.pl/[ART]Otręby_a_dlaczego_nie_-t686002.html 

Chciałbym wiedzieć jak się ma jedno do drugiego, bo w jednym artykule można przeczytać że otręby są git, a w drugim że są be





Zmieniony przez - p0mp@ w dniu 2016-03-12 14:48:31
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5063 Napisanych postów 69465 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 713130
Jeżeli potrzebujesz błonnika, np w dietach niskowęglowodanowych, to śmiało można uzupełniać. W innym przypadku nie widzę sensu. Nie powinno być problemów z jego dostarczeniem.
2

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 167 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7644
Dzięki łap soga
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 3 lata Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 197
Polecam potreningu.pl


Zmieniony przez - domer w dniu 2018-07-02 06:53:02
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Brak diety

Następny temat

Nadmiar białka

nutloveb