SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Podstawowe informacje na temat treningu- Prosze o POMOC !!!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1020

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18
Siema !

Mam 16 lat i 3 miesiące. Mam 191cm wzrostu i ważę 75kg. Chciałbym już przestać rosnąć. Słyszałem, że siłownia temu sprzyja. Zacząłem ostatnio chodzić na siłownię. Ściągałem ćwiczenia z neta ale nie mam o nich zbytnio pojęcia. Moim największym problemem jest nieznajomość ćwiczeń i nieumiejętność rozłożenia ich podczas ćwiczeń przez cały tydzień. Chciałbym zwiększyć swoją masę tak do ok. 85-90 kg.

Mam cukrzycę i to jest chyba problem, zresztą nie wiem proszę was o pomoc.

Jeżeli możecie to proszę o zestaw ćwiczeń na cały tydzień. Na siłownię uczęszczam 3 razy w tygodniu: wtorek, czwartek, sobota.

Chciałbym się trochę "poszerzyć" ale bez rzadnych środków czyli na "sucho".

PROSZE O POMOC! DZIEKI Z GORY!

"Twój miliard kryje się w Twoim rozumie"

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 544 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4428
L. wysłanych artykułów 1
L. przecz. artykułów 1


...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 2566 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10268
Jeżeli chodzi o wzrost to treningi siłowe wcale nie hamują wzrostu, a czasem wręcz odwrotnie - dodają kilku centymetrów.

Ja się osobiście nie znam na chorobach, ale jeśli masz cukrzycę, to najpierw udaj się do lekarza i zapytaj czy ma jakieś przeciwskazania przeciwko twoim treningom.

Poza tym powinieneś zacząć najpierw od jakiegoś treningu ogólnorozwojowego ( np. ACT ). A potem możesz się zająć treningiem na masę. Ale jeśli chcesz nabrać wagi to musisz zadbać też o dietę bo bez tego jest ciężko.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 522 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 21190
O cukrzyce to najlepiej zapytaj lekarza , poczytaj troche o planach treningowych na mase bo dużo tu jest takich tematów , wpisz poprostu w wyszukiwarce i troche poczytaj , a cwiczenia i pomoc w treningach znajdziesz tutaj http://www.kulturystyka.pl/atlas/ , ;) .

Jak nie po dobroci to pod chwytem !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18
Mazuro a moglbys mi wytlumaczyc istote ACT? Jak mowilem jestem kompletnym amatorem i nie wiem nawet co to jest.

Pozdro

"Twój miliard kryje się w Twoim rozumie"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 203 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1986
act to trening ogolno rozwojowy...cwiczysz kazdy miesien na kazdym treningu...służy to przygotowania mięśni do wysiłku fizycznego


OGÓLNE ZASADY "ACT":

-najlepiej ćwiczyć 3 razy w tygodniu,co drugi dzień,(poniedziałek, środa, piątek lub wtorek, czwartek, sobota)

-zawsze należy zaczynać od 10-cio minutowej (3-częsciowej) rozgrzewki (patrz poniżej)

-wszystkie ćwiczenia powinno wykonywać się w dość szybkim tempie w 12-15 powtórzeniach,

-ciężar dobieramy tak, by po wykonaniu założonej liczby powtórzeń pozostawał zapas sił na wykonanie jeszcze 2 - 3 ruchów, których już nie wykonujemy

-przerwy(przejścia) pomiędzy kolejnymi ćwiczeniami ("stacjami" obwodów) powinny być nie dłuższe, niż 30 sekund, zaś pomiędzy całymi obwodami 2 minuty

-OBWÓD: wykonanie pełnego zestawu poszczególnych ćwiczeń (po 1 serii) z 30 sekundowymi przerwami pomiędzy nimi,

-w tygodniach 1 i 2 wykonujemy po 2 obwody ze stałym obciążeniem w każdym ćwiczeniu

-w tygodniach 3,4 i 5 po 3 obwody na każdym treningu ze stałymi obciążeniami
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening silowo masowy

Następny temat

Złamany bark