SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Podejście pierwsze ;)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 677

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 41
Witam wszystkich mój pierwszy post tu na forum (mam nadzieje ze w odpowiednim miejscu). Zawitałem do was z racji tego że chcę trochę swoją sylwetkę i siłę liczę też na kilka rad (bo jestem całkowicie zielony) Tematów jest naprawdę sporo i nie wiem na który sie zdecydować. Dobra do rzeczy , ważę 65 przy 183 cm wzrostu i mam spore problemy z nabraniem masy (jem naprawdę dużo i od czasu do czasu wykonuje podstawowe cwiczenia ktore mozna wykonać w domu bez przyrządów). Chciałbym przede wszystkim skupić się na sile rąk,barków i w tych miejscach nabrać masy(której jak powiedziałem nie mam za wiele ;] ) , no może poprawić tez trochę brzuch. Podobno brak tej masy moze wynikaac z szybkiej przemiany materii i małej przyswajalności białka (w sumie po zjedzeniu posiłku po 2h robie się głodny). Powiedzcie mi czy kupić jakieś odżywki czy po prostu ułożyć sobie jakąś dietę bo już sam nie wiem. Jakie mógłbym też wykonywać ćwiczenia (bez przyrządów czy ew jakie kupić). Za wszelakie rady bądź uwagi bedę bardzo wdzięczny , pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 3023 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 13688
trening domatora .
masa = dieta
jak zastosujesz sobie diete to siła powinna pojsc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 70 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 698
Jeśli chodzi o ćwiczenia to to powinno ci pomóc.