SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Podciąganie na drążku

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 799

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 82 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 748
Witam. Mam takie pytanie . Czy podciąganie raz w tygodniu na drążku wystarcza ? Podciągam się 5x8 na koniec treningu pleców i cały czas mam problem z wykonaniem tych 8 powtórzeń. Proszę o odp .
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1203 Wiek 38 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 25541
Zacznij od tego xwiczenia i sam zobaczysz

Duramen

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 118 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3380
Mimo, że jestem czytelnikiem SFD od lat, to mój pierwszy post ;)

Jak zależy Ci na podciąganiu na drążku, to rób je na początku treningu. Dobrym sposobem jest metoda skracania przerw między seriami. Np. zakładasz sobie, że zrobisz 6 serii po 6 powtórzeń. Zaczynasz od przerw 2 min, a potem co tydzień skracasz o 15 sekund.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 82 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 748
Ok dzięki wielkie :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 18
Zależy co jest twoim celem. Czy max ilość czy max na 1 rep. Niemniej raz w tyg to mało. Szczególnie, że przy pull-upach biorą udział dość specyficzne mięśnie, które są mało aktywowane podczas inych ćwiczeń. Proponowalbym 2-3 razy w tyg.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5522 Napisanych postów 60301 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 742939
Jak chcesz poprawić podciąganie to raz w tygodniu to zdecydowanie za mała częstotliwość aby jakoś znacząco poprawić sytuację.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3991 Napisanych postów 45227 Wiek 1 rok Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 340395
Pavel0007
Zależy co jest twoim celem. Czy max ilość czy max na 1 rep. Niemniej raz w tyg to mało. Szczególnie, że przy pull-upach biorą udział dość specyficzne mięśnie, które są mało aktywowane podczas inych ćwiczeń. Proponowalbym 2-3 razy w tyg.


A patrzyłeś na daty ? Bo wątpię żeby autor oczekiwał odpowiedzi po takim czasie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 18
ok, ale może ktoś inny jak ja trafi na ten post
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening kettlebell + trening siłowy

Następny temat

redukcja - kiedy włączyć HIIT

nutloveb