SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Podciąganie czy wiosłowanie?

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3692

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 978 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4416
Co wg was jest lepszym ćwiczeniem na plecy, głównie chodzi mi o czworoboczny?? nie mam dostępu w tygodniu do sztangi, ale wiosło hantlą moge robić.. A więc wąski nachwyt czy wiosło sztangą??

Co ty k***a wiesz o spamowaniu???

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1240 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8570
Na czworoboczne to masz szrugsy, a co do plecow to i wioslo i podciaganie(szeroki nachwyt)

Don't be afraid to be weak,
don't be too proud to be strong.

www.wolny-finansowo.pl - zarabianie online i revshare
www.treningnamase.com.pl - indywidualne diety i plany treningowe

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 978 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4416
szeroki bardziej na szerokość idzie, a mi chodzi o te mięśnie między łopatkami.. a szrugsy to chyba bardziej górna część czworobocznego

Co ty k***a wiesz o spamowaniu???

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1830 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 7377
Jak czworoboczny to raczej różne odmiany wiosłowania...Chyba szeroko właśnie działa na przestrzeń między łopatkami najlepiej. Ale to też zalezy od techniki. Jeżeli będziesz bardziej przyciągał sztange do brzucha zadziałają ogólnie całe plecy, w tym motyle, im bardziej do klatki,tym bardziej będzie mocno działać tył barków+czworoboczny. Swoją drogą czworoboczny też działa przy podciąganiu jakoś...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 978 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4416
a co do wiosłowania, czy wiosłowanie leżąc jest gorszym ćwiczeniem jak wiosłowanie w opadzie?? bo ja robie leżąc bo wtedy moge sobie pozwolić na większy ciężar

Co ty k***a wiesz o spamowaniu???

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 150 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3024
Widac masz dysproporcje w rozwoju miesni grzbietu- za slabe prostowniki; wioslo w opadzie powinno byc silniejsze od wiosla na lawce.
co do pytania- wioslowanie jest najlepszym cwiczeniem na rozbudowanie m. czworobocznych. Kluczem do tego jest maksymalne rozciagniecie lopatki gdy sztanga/półsztanga/hantel/linka wyciągu jest w dolnej pozycji, czyli gdy ręka jest wyciągnięta. Polecam hantel, lub jesli nie masz odpow. ciezkiego półsztange stylem wodyna, własnie ze wzgledu na to rozciagniecie.

MOREPOWER- im WĘŻSZY chwyt, tym bardziej pracuje miesien czworoboczny.

________________________________

"...but in the real fight.. you better train every part of your body"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1830 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 7377
MOREPOWER- im WĘŻSZY chwyt, tym bardziej pracuje miesien czworoboczny.

Z tego co zauważyłem na szerokim wiosłowaniu czworoboczny też nieźle dostaje. I to tak, ze można miec po tym zakwasy na czworobocznych.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 150 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3024
Proste, nie wyizolujesz go calkowicie z pracy, ale - analogia- jak zlapiesz sztange przy szrugsach jak do snatch'u, to tez pzecwiczysz kaptury, ale wygodniej i efektywniej łapac wąsko.

________________________________

"...but in the real fight.. you better train every part of your body"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1830 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 7377
Nie no ok...To prawda...Dlatego napisałem wcześniej też"różne odmiany wiosłowania"Niemniej jednak wersja z szerokim uchwytem też by coś tu poradziła na pewno. Ostatnio jako dwa ostatnie ćwiczenia na plecy zrobiłem na treningu 3 serie wiosłowania sztangą szeroko, a potem w oparciu na ławeczce z lekkim skosem do góry 2 serie wiosłowania sztangielkami...I ładnie uderzyło po czworobocznym, polecam.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

PLANY

Następny temat

Rozciąganie zaraz po wstaniu rano???

Fitmeal