SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Początkujacy(bardzo mlody)

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1747

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 8
Wtam otoz mam problem.Chodze na silownie juz 3tygodnie jestem calkiem zielony w tym temacie.W prawdzie mam 13lat ale nikt w to nie wierzy zawsze mowia ze mam 15-16lat.Moje osiagi ni są fascynujace na lawce wyciskam 40kg.I chcialbym zebyscie pomogli mi ul;ozyc trening na pierwszy miesiac i powiedziec co dalej mam robic. Z góry wielkie dzieki.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 878 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 36744
Jeszcze posiedź pare lat w domu, w twoim wieku siłownia nie jest wskazana
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 384 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 12773
Trenuj sporty ogólnorozwojowe (kosz, siatka, basen) to da ci dobry fundament do trenowania na siłowni. Za sztange sie wez w wieku 15-16 lat. Nie wczesniej

Nie wszyscy dostaną sie do raju ale patrzeć na gwiadzdy ma prawo każdy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 3913 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 25673
Popieram przedmówców, zacznij za 2-3 lata ćwiczyć.

PS."Moje osiagi ni są fascynujace na lawce wyciskam 40kg." Nie pisz takich rzeczy bo ja w Twoim wieku bez ćwiczenia tyle wyciskałem i mi mówili wszyscy że słabo, więc przemyśl czy 40kg to jest FASCYNUJĄCY OSIĄG
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 599 Napisanych postów 23111 Wiek 35 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 106556