SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Początkujacy

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 948

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 74
Witam od tygodnia zacząłem chodzić na siłownie w celu zrzucenia masy moja obecna waga to 115kg przy wzrost 184 praktycznie spędzam na siłownie kolo 2h prawie codziennie w tym jeżdżę na rowerku kolo 40min i basen kolo 30min. Kolega mi doradzić żebym robił prawie wszystkie ćwiczenia na siłowni z małym ciężarem i nie wiem co mam o tym myśleć może jakaś rada? Diety jeszcze ie mam jako takiej ale ograniczyłem jedzenie nie jadam słodyczy pije dużo wody nie jadam po 18 Cieszki rzeczy tylko owoce może jakiś serek naturalny

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 24

Waga: 115

Wzrost: 184

Cel treningowy: Redukcja masy

Staż treningowy na słowni: 1ty.

Uprawiane inne sporty: Praca Fizyczna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): full osprzęt siłownia

Dieta: Brak

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: Lcarnitine
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 23 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 261
Jeżeli Twoim celem jest redukcja masy, to głównie aeroby a później lekki trening z ciężarami. Basen też jest dobry, jednak na efekty będzie trzeba troche poczekać ciężko tak nagle zbić niezłych pare kilo. Ćwicz systematycznie i pilnuj diety, to wszystko.

Uczymy się przez całe życie.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 703 Wiek 45 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 14013
Myślę że dobrze zaczynasz, na początek poczytaj sobie dział Odchudzanie i bądź systematyczny w swoich poczynaniach :)

Warszawa - Czerniaków

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1171 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5490
codzienna aktywność Ci dobrze zrobi ale nie nastawiaj się na trening siłowy, tzn. nie przemęczaj codziennie mięśni.
Twój kolega zaproponował Ci coś w rodzaju nieudolnego treningu ogólnorozwojowego
Ty pamiętaj o aerobach, rowerek i bieżnia to Twoje priorytety.
W miarę czasu udoskonalaj dietę bo to jest najważniejsze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 74
Mam małe pytanko czy brzuszki to ja mogę robić codzienne ile chce?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 62 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3565
Dieta,dieta,dieta.poczytaj.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1171 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5490
żadnego ćwiczenia nie wykonuj codziennie !! Każdy mięsień musi wypocząć !
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 178 Napisanych postów 36567 Wiek 25 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 114028
tematy podwieszoe w dziale.
bo to spam teraz.

HST PUSH & PULL - mój autorski "system" treningowy:http://www.sfd.pl/-t589381.html
Dieta LOW-CARB, art dla początkujących: http://www.sfd.pl/-t655403.html
Redukcja od A do Z - wszystko o redukcji:http://www.sfd.pl/-t654560.html
Tabata - co to jest i za co ją lubię?: http://www.sfd.pl/-t963145.html
Takie wielkie, takie niewinne. A same niosą na grzbiecie skrzydlatą kostuchę. Polską śmierć.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SW feat. Siłka ;]

Następny temat

plan na mase do poprawki

Fruzelina