SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Początkujący trening - więcej niż zarys

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 667

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 238
Witam!!
Mam 170cm wzrostu i waże ok 64kg. Niedawno kupiłem ławeczkę z obciązeniem. Chciałbym wyrobić sobie klatke oraz ręce ale nie tak zeby mięc nie wiadomo jakie bicepsy i klate jak gorys tylko coś więcej niż zarys wiecie o co chodzi ;p Może ktoś z was może mi doradzić jakć ćwiczyć aby osiągnąć taki stan??

Prosze o pomoc !

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 238
Czy ten trening byłby dobry na taki cel jaki chce uzyskać??
Jeżeli Twoim celem jest praca nad poprawą wyrazistości mięśni oraz redukcja tkanki tłuszczowej - zaplanuj:

Trening na rzeźbę(redukcyjny) - tutaj zalecana jest większa liczba treningów (nawet do 6 tygodniowo).

Każdą grupę mięśniową trenujemy nawet 2 razy w tygodniu. Treningi krótkie i intensywne.
Przerwy pomiędzy seriami zmniejszamy do 60 - 30 sekund) z dużą różnorodnością ćwiczeń (dodajemy więcej ćwiczeń izolowanych, jak np. rozpiętki w leżeniu, krzyżowanie linek wyciągów, ćwiczenia na maszynach treningowych).

Operujemy w ćwiczeniach bazowych - wielostawowych na obciążeniach w granicach 50 - 60% CM (ciężaru maksymalnego - tj. takiego, z jakim jesteśmy w stanie wykonać tylko 1 poprawne powtórzenie).

Można stosować (zależnie od poziomu zaawansowania - patrz Tabela "Zasady/Metody Weidera" ) superserie, serie łączone (2 ćwiczenia na tę samą grupę wykonywane w minimalnych odstępach), serie potrójne (3 ćwiczenia na tę samą grupę wykonywane w minimalnych odstępach), gigantserie (powyżej 3 ćwiczeń na tę samą grupę wykonywanych w minimalnych odstępach).

Ilość serii
Na większe grupy mięśniowe wykonujemy, zależnie od zastosowanej metody 20 - 10 serii, na mniejsze 15 - 8 serii - ilość powtórzeń nie mniejsza niż 10 - 12. Dobre połączenie to wykonanie po treningu siłowym treningu aerobowego (30 - 60 minut).

Czas trwania: 4 - 8 tygodni.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Szacuny 841 Napisanych postów 28516 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 246057
nie,

rzeźbić trzeba mieć co.

M<nóstwo planów masz w linkach podwieszonych,wybierz jakiś i wtedy ktoś Cie nakieruje co i jak.

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 84 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 625
Znajdź sobie najprostszy plan na masę w klasycznym zakresie powtórzeń w serii(12-8), przykładowy znajdziesz w pierwszym lepszym poście. Możesz ćwiczyć spokojnie, wyrobienie sobie mięśni, których Ty nie chcesz mieć, by nie przesadzić, nie grozi Ci na pewno:P To wieloletnia praca:) Poza tym nie możesz ćwiczyć samej klatki i rąk, ponieważ to nie jest metoda:) pozdrawiam:)

Tak dorasta pokolenie wychowane w nienawiści - tu argument twardej pięści przekonuje wszystkich.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2638 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 12276
sezooooooooooooon ;D lapy i klata xD wyrzezb sobie plecy albo nuki. poczytaj tematy podwieszone tam wszystko jest napisane

I come back...
Prawdziwi rzeźnicy wychodzą z piwnicy..

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 238
Czyli jaki trening polecacie na rzeźbienie czy przyrost masy na początku?? Proszę doradźcie który wybrać z tych:
http://www.sfd.pl/JAK_UŁOŻYĆ_WŁASNY_PROGRAM_TRENINGU-t214525.html

dziękuje z góry
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 1690 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 23353
po 1 nie masz co rzezbic, zastanow sie to jest logiczne,po 2 kazdy plan uklada sam, według siebie, bo zna swoj organizm, musisz kombinowac, obserwowac co dziala najlepiej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 238
A czy to byłoby dla mnie dobre??
Jeśli masz zamiar rozbudować swoje ciało i poprawić kształty sylwetki -potrzebujesz:

Trening budujący, który oparty powinien być na ćwiczeniach podstawowych - bazowych (przysiady, wyciskania, uginania i wyprosty ramion, itp.) z wolnymi ciężarami (sztanga, sztangielki).

Ilość serii kształtować się powinna następująco: na duże grupy mięśniowe(np. klatka, grzbiet, uda) ok.12 - 16 serii, na mniejsze (np. łydki, bicepsy, tricepsy) ok. 9 - 12 serii (w tym 1 - 3 serii rozgrzewkowych w obu przypadkach), ilość powtórzeń 12 - 6,

Przerwy pomiędzy seriami ok.60 - 150 sekund.

Każda grupa mięśniowa trenowana 1 - 2 x w tygodniu (zależnie od poziomu wytrenowania - patrz Tabela "Etapy Treningowe").

Operujemy w ćwiczeniach bazowych - wielostawowych na obciążeniach w granicach 60 - 80% CM (ciężaru maksymalnego - tj. takiego, z jakim jesteśmy w stanie wykonać tylko 1 poprawne powtórzenie).

Czas trwania: 4 - 8 tygodni.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 1690 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 23353
własnie tak,
to jest sensowny trening oparty na podstawowych cwiczeniach zlozonych

wyciskanie stojac z przed klaty,
WL
MC
przysiady
podciaganie na drązku
pompki na poreczach
wyciskanie zza karku
uginanie sztangi stojac -> wlasnie na bicie, ale jeszcze moze byc xD, albo podciaganie podchywtem, weziej niz barki

te cwiczenia rozbuduja Twoje ciało
ale uczenie sie wykonywanie ich w dobry sposob, dobrze technicznie trwa dluuuugo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 238
a jeżali miałbym taki plan: http://plany.sfd.pl/index.php/mid/49/fid/341/trener/dzienniki 
podany po lewej stronie to sam sbie ustalam serie według swoich możliwości czy inaczej??
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Superserria !

Następny temat

Czy to dobry plan na masę?