Szacuny
0
Napisanych postów
1
Na forum
36 dni
Przeczytanych tematów
2
Cześć,
zacząłem chodzić na siłownię z trenerem personalnym. Co mnie zdziwiło, to brak typowej rozgrzewki i przejście od razu na ćwiczenia siłowe z hantlami i maszynami.
Jedyna rozgrzewka to 10 min na rowerku, potem robienie jakiegoś ćwiczenia zaczynając od małych ciężarów i stopniowo zwiększając ciężar, np. dwie serie hantelkami po 6kg, potem 8kg i na koniec 10kg.
Zapytałem trenera to mówił, że takie podejście jest ok(jakoś to nazwał jak taki system się nazywa, ale nie pamiętam), więc nie drążyłem tematu bo to ja tu jestem nowicjusz a trener wygląda bardzo dobrze, więc jakąś wiedzę musi mieć.
Jest liderem w tym dzialeSzacuny
6736
Napisanych postów
62621
Na forum
21 lat
Przeczytanych tematów
781278
Jak masz jakiekolwiek wątpliwości związane ze swoim planem to pytaj trenera personalnego od tego go masz żeby Ci wyjaśniał wszelakie wątpliwości. Płacisz za usługę to wymagasz i na każdym etapie współpracy powinieneś wyjaśniać wątpliwości.
Ale można polecieć dalej i zastanowić się czy to co Ci proponuje przed treningiem czyli ten aerobowy wysiłek na bieżni 10 minut, a później to ćwiczenie z hantlami to dla Twojego trenera nie jest właśnie rozgrzewką?
Osobiście traktuję rozgrzewkę szerzej ma więcej elementów ale może Twój trener taką stosuje u swoich klientów.
Kolejna rzecz to jak Ty się czujesz po tej "rozgrzewce" ? Jeśli wykonujesz 10 minut wysiłku np na bieżni, a następnie ćwiczenie z hantlami i czujesz, że Twoje ciało jest rozgrzane, czujesz pobudzenie i gotowość do treningu siłowego to nie ma problemu. Bo takie jest zadanie rozgrzewki przygotować Cię do treningu oporowego jeśli to co Ci serwuje trener wystarcza nie ma problemu.