SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Początkujący który chce zadbać o zdrowie

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1795

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 319
Witam.
Mam na imię Mateusz mam 23 lata. Postanowiłem coś zrobić ze sobą bo idzie moje ciało w zła stronę. Moje ciało zasiedziało się 3 lata praca za biurkiem 0 ruchu fizycznego tylko tyle co na przystanek i do pracy. Kiedyś jeździłem dużo na rowerze i biegałem ale teraz się zaniedbałem przyznaje się w ciągu 3 lat przytyłem około 10 KG-15KG.Moja rodzinka jest grubej kości. A nie chce wyglądać jak oni. Ostatnio mam dużo czasu bo praca dorywcza i mam jakoś dużą motywacje by się zapisać na siłownie i cyklicznie chodzić na siłownie. Ważę 65 kg przy wzroście 168-170.Co mnie wkurza w moim ciele to grube uda i brzuszek który rośnie. Ale powiedziałem dość .Dużo czytam na temat siłowni itp. Ale mam kilka pytań ale tez możecie radzić wy spece od sportu bo ja kompletnie jestem zielony. Chce zimnic się bo jestem chuchcermkiem jak to mówią nie mam siły i szybko się mecze.
1.Od czego zacząć ? Na razie jestem na etapie lekarzy bo wole się upewnić ze jest wszystko ok. zemną
2.Czy rodzaj siłowni i wyposażenia ma znacznie ?
3.Jakie ćwiczenia polecacie na samym początku by nie zajechać się ?Mam hantle i szczerze 3 kilo było wyzwaniem dla mnie na razie ćwiczę w domku od 2 tygodni by rozruszać zastane mięsnie 3 x w tyg po 20 min około na razie
4.Czy dieta na początku jest ważna ? Jeśli chce się poprawić kondycje i Spalic troszkę Kg i nabrać na na sile ?
5.Jakie suplementy diety+ witaminy można polecić na początku nie chodzi mi o kreatynę itp. Bo na początku człowiek ma tyle zasobów ze wystarcza. Lekarz też widać ze pakuje polecił mi coś takiego OLIMP Vita-Min Multiple Sport 60 kaps plus do tego Olimp Gold Omega 3 Sport Edition 120 plus białko i jakie biało smakowe polecacie ? Tanie ? Zastanawiam się nad SFD Wpc protein ECONO V3 - 750g MALINA Co o tym zestawie myślicie ?
6.Co warto przed po treningu pić ?
7.Czy struj markowy na treningu jest potrzebny ? I Co warto miedz przy sobie na siłowni
8.Rozpiska ćwiczeń ;
Poniedziałek bieżnia i rowerek
Środka ręce plecy brzuch
Piątek Nogi brzuch
Oczywiście Pierwsze 3 treningi będę miał z trenerem pokaże jakie ćwiczenia itp. ale chce się do tego dobrze przygotować i wszystko dobrze zaplanować .
Z góry dziękuje za rady propozycje. I niespicie ze było już tyle tematów bo nie pytam o dietę tylko o podstawowe wiadomości.I ile opłaca się dać za karnet na siłownie na miesiąc do 100zł czy powyżej ?
Pozdrawiam Mateusz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4512 Napisanych postów 35562 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 260927
Zerknij na :

http://www.sfd.pl/######_Najważniejsze_tematy_dla_JUNIOR_a_!!!!!_######-t834427.html

ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA: http://www.sfd.pl/[BLOG]_K_PS_w_kuchni-t1081825.html

"WE FIGHT. THAT IS HOW WE WIN, THAT IS HOW WE DIE."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 319
Jestem w trakcie czytania tego ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8979 Napisanych postów 152473 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1200127
1.Od czego zacząć ? Na razie jestem na etapie lekarzy bo wole się upewnić ze jest wszystko ok. zemną
10 wskazowek zywieniowych+prosty FBW na tym etapie powinny bardzo dobrze sie sprawdzic

2.Czy rodzaj siłowni i wyposażenia ma znacznie ?
jest to wazna sprawa, ale z minimum sprzetu mozna juz fajnie potrenowac

3.Jakie ćwiczenia polecacie na samym początku by nie zajechać się ?Mam hantle i szczerze 3 kilo było wyzwaniem dla mnie na razie ćwiczę w domku od 2 tygodni by rozruszać zastane mięsnie 3 x w tyg po 20 min około na razie
prosty FBW
1.Przysiad/wykrok
2.podciaganie na drazku/wioslowanie
3.MCNPN
4. Wyciskanie lezac hantli
5.Wyciskanie siedzac

i styka

4.Czy dieta na początku jest ważna ? Jeśli chce się poprawić kondycje i Spalic troszkę Kg i nabrać na na sile ?
jest wazna, ale nie ma potrzeby na start miec wyliczone wszystko co do grama, bo tylko sie zniechecisz

5.Jakie suplementy diety+ witaminy można polecić na początku nie chodzi mi o kreatynę itp. Bo na początku człowiek ma tyle zasobów ze wystarcza. Lekarz też widać ze pakuje polecił mi coś takiego OLIMP Vita-Min Multiple Sport 60 kaps plus do tego Olimp Gold Omega 3 Sport Edition 120 plus białko i jakie biało smakowe polecacie ? Tanie ? Zastanawiam się nad SFD Wpc protein ECONO V3 - 750g MALINA Co o tym zestawie myślicie ?
bialo sfd git, o3 i multiwitamina rowniez moze zostac

6.Co warto przed po treningu pić ?
bardziej zadbaj o posilek przed i po treningu, by dostarczal okolo 50-100g wegli i okolo 40g biala + zrodlo tluszczy

7.Czy struj markowy na treningu jest potrzebny ? I Co warto miedz przy sobie na siłowni
nie%) warto miec butelke wody i recznik
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 319
TomQ-MAG RUMCAJS dziękuje za informacje.
Mam pytanie jeszcze czy Carbo mi jest potrzebne jak mi brakuje węglowodany w dziennej porcji ? Szczególnie dla początkującego?I jak sobie poradzić z zakwasami na początku.Jak znade czas na dietę to napisze i ocenicie ale tego jest co widzę bardzo duzo na forum,
Pozdrawiam Mateusz


Zmieniony przez - Iwon92 w dniu 2015-11-12 22:50:07
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8979 Napisanych postów 152473 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1200127
nie, staraj sie dostarczyc weglowodany ze zrodel mniej przetworzonych.
co do "zakwasów" musisz przez to przejsc, nie ma zlotego srodka na bole miensiowe
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 319
Witam ponownie jestem po pierwszym treningu na siłowni 2h i całkiem całkiem.Tylko z tego co mi poradzili to jestem troszkę w szoku wiec wole tu zapytać żeby mi ktoś wyjaśnił. Bo białko i witaminy to wiadomo.
1. Powiedzieli ze trzeba mi odżywkę na masę mięśniowa tylu SFD - CreActivatorr czy jakoś tak bo mam bardzo słabe ręce warto czy nie ? Niechce się szprycować za bardzo ale 5 KG na rękę to dla mnie jak na razie masakra ale zastałem się przed biurkiem 3 lata wiec trzeba nad sobą pracować
2. Carbo Kupić bo tez tego ani rusz.
Niewiem czy siłownia do dupy czy co bo osiedlowa niestety po szlem zobaczyć czy dam rade. Rade dam ale taka srednio w Krakowie możę ktoś poleci coś ? Zastanawiam się nad Fitnes Platinum tanie karnety ale niestety 40 km Jazdy bo w okolicy szukam 1 miesiąc i takie przeciętne siłownie.Albo Karnety po 130+zł

Teraz ważniejsze pytanie Bo mi strasznie szczelaja stawy kolanowa czy możecie coś polecić na kolana i ich wytrzymałość ?
Z góry dziękuje za rade




Zmieniony przez - Iwon92 w dniu 2015-11-19 22:32:12
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1343 Napisanych postów 22424 Wiek 8 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 358130
2h na trening troche długo, postaraj sie go skrócic

1.trzeba Ci prawodlowego odzywiania , sama odzywka nic Ci nie da, podbijesz kcal ale jak nie masz problemu z ich dostarczeniem w odpowiedniej ilosci to jest zbedna,
nie przejmuj sie tym co gadaja i rób swoje, kazdy od czegos zaczynal,
2.dlaczego niby bez tego ani rusz? dostałes juz wyzej odpowiedz na ten temat,
skup sie na tym co najwazniejsze, nabieraj prawidlowych nawyków zywieniowych,
carbo tak samo jak gaineg to zadne magiczne proszki,

rozgrzewaj sie porzadnie ,dbaj o poprawna technike, unikaj cwiczen jezeli czujesz przy nich dyskomfort, z suplementów mozesz spróbowac np. Flexit
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 319
Mam kolejne pytanie dziś milem 1 trening personalny( Juz 3 razy byłem na siłowni i mnie tak nie chyciało jak dzis ) czy to możliwe ze trening mnie tak zmęczył trening był od 8.00 do 9,30 a chyciło mnie zmęczenie maksymalne około 13 dorwało do 17 ono ze nawet sił z łózka nie milem by wstać.Trening był długi bo było tlumaczenie co i jak i w tym rozgrzewka i rozmowa.0 zakwasów jak narazie ale to zmęczenie mnie troszkę przeraza czy to normalne?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8979 Napisanych postów 152473 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1200127
ja tez czasem musze sobie drzemke w ciagu dnia zrobic
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 319
Mam kolejne pytanie może głupie ale wole się zapytać dieta sie układa u dietetyka bo to podstawa ale teraz pytanie z innej beczki. Zaczynam prace fizyczna rozkładanie tworu piwko alkohole i wody będę miał 2 dni na trening troszkę mało. Moje pytanie brzmi co lepsze będzie Carbo czy izotoniki podczas pracy fizycznej 8h-10 h? Zebym sie nie zajechał i przedewszyskim nie zamęczył mięśni rąk
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

stojaki

Następny temat

Ocena sylwetki zalewac czy nie?

sosy