SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Początkujący - plan do ułożenia

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 680

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51562 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam od tego poniedziałku mam zamiar się masować - w tym , że najgorszy problem mam w ułożeniu planu , wogóle nie znam się na ćwiczeniach na siłce ile kg i wogóle , więc liczę na waszą pomoc :)
Moje uwagi są jeszcze takie , że ćwicze kb 2x tyg a niedługo być możę zmieni się to na 5x w tyg. Więc niewiem jak to pogodzić więc chciał bym uzyskać odpowiedź na to pytanie ;)
pozdrawiam

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 18

Waga: 75

Wzrost: 180

Cel treningowy: Masa

Staż treningowy na słowni: 0

Uprawiane inne sporty: Kick boxing

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): full opsrzęt siłownia

Dieta: Na mase

Przeciwskaznania medyczne: żadnych

Zażywane suplementy: żadnych

Zmieniony przez - Czykson w dniu 2011-04-02 14:56:54
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 121 Napisanych postów 1726 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 8884
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 51 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 57
ułóż coś sam, wrzuć tu i się sprawdzi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51562 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
A jeśli zaczne robić to ACT - mając trening kb w pon i śrd a to ACT w wto czw soboty - nie naraże się na przetrenowanie ?:D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący