SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Początki z trójbojem siłowym

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2719

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 340
Prosiłbym o opis lub linki najlepiej do polskich artykułów w których poruszane są tematy trójboju siłowego dla zawodnika dopiero zaczynającego swoją przygodę z tym sportem. Co jeść? Jakie ulubione ćwiczenia? Jak dobrze zacząć? Nad czym pracować? Zamierzam przerzucić się na to, zajmuję się kulturystyką, ćwiczę od około 2 lat z przerwami spowodowanymi kontuzjami.

Waga: 84kg
Wzrost: 188cm
BF: okolice 15%

Kiedy ty ciągle śpisz,ja już zrobiłem 150 sprintów, więc zapamiętaj,gdy ty śpisz ja jestem tutaj i trenuję codziennie, by być krok dalej, niż wszyscy inni...

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 307 Napisanych postów 3118 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 69220
Siad siadowi nierówny. Przypomniało mi się, jak kiedyś kumpel chwalił się, że w MC podnosi 120 kg. Wydało mi się to dziwne, bo ćwiczył może miesiąc i ważył te swoje 60 kg. Poszedłem z nim na siłownię, a ten mi pokazuje szrugsy... Podnosił sztangę ze stojaków i robił jedno powtórzenie...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 14674 Napisanych postów 53176 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 400626
Jakie wyniki siłowe?

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

Prowadzenie, plany treningowe, plany żywieniowe: [email protected]

...
Napisał(a)