SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Początki na redukcji

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 751

Ankieta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 30 lat Na forum 89 dni Przeczytanych tematów 110
Witam wszystkich. Jestem nowa i początkująca w temacie diety. Potrzebuje waszej pomocy. Mam 169 cm. Od 2 miesięcy na diecie 1700 kcal. Obecnie ważę 75 kg. Jeszcze nie ćwiczę. Zamierzam od jutra to zmienić. Jem zdrowo. 4-5 posiłków. Nic przetworzonego. Ale... mam problem z ilością makroskladnikow. Moje dzienne spożycie to: T: 66 g, W: 148 g, B: 127 g. Zazwyczaj lekko przekroczone węgle lub tłuszcze. Czy taki rozkład jest w porządku? Czy wegli jest za dużo?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2743 Napisanych postów 6379 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 188982
Wypełnij proszę ankietę działu wtedy będziemy mogli lepiej pomóc.
Rozkład makroskladnikow jest okej, ale jeśli zazwyczaj przekraczasz ilość kalorii to kontrolujesz ile wlasciwie zjadasz w ciągu dnia? Jakie efekty przyniosła dieta 1700kcal do tej pory i jaką masz aktywność - jaką pracę i ile się ruszasz ?

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 30 lat Na forum 89 dni Przeczytanych tematów 110
Dzięki za odpowiedź. Wypełnie dzisiaj ta ankietę. Kalorii nie przekraczam. Zawsze się mieszcze. Mam problem z makro. Dla przykładu: wczoraj T:44, W:187, B:51. Praca siedząca. Taka biurwa. spacery codziennie 5-10 km
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 30 lat Na forum 89 dni Przeczytanych tematów 110
Aha.i na ten moment na razie chudne. Około 0,4 kg tygodniowo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 30 lat Na forum 89 dni Przeczytanych tematów 110
Gdzie znajdę ankietę działu? :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 76 Napisanych postów 269 Wiek 35 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 20546
Powodzenia :) Będę się przyglądać i kibicować
1

Nigdy nie rezygnuj z osiągnięcia celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie.

Zamierzam być cholernie szczęśliwa.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 30 lat Na forum 89 dni Przeczytanych tematów 110
Może mi pomożecie w kwestii ćwiczeń? Co polecacie na początek? Tak żebym nie umarła przy pierwszym podejściu :) jestem totalnym laikiem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1449 Napisanych postów 3373 Wiek 31 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 235461
https://www.sfd.pl/REGULAMIN,_OBOWIĄZKOWA_ANKIETA-t1066636.html 

Zawsze rzucaj siebie na głęboką wodę - tam dalej jest do dna...

http://www.sfd.pl/DT_Nene87-t1159713-s155.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 30 lat Na forum 89 dni Przeczytanych tematów 110
ANKIETA

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: Paulina19881119
WIEK: 31
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 0

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 74,8 kg
WZROST: 169 cm
OBWÓD RAMIENIA: 29 cm
OBWÓD ŁYDKI: 38 cm
OBWÓD UDA: 51 cm
OBWÓD BIODER: 99 cm
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 90 cm
OBWÓD TALI 87 cm
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 105 cm

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?
schudnac 15 kg i ujedrnic cialo
****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: -
PRZEBYTE KONTUZJE: -
WADY POSTAWY: -
ALERGIE: kurz
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: -
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: nie
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO) nie

****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - zrzut kilku dni z dziennika żywieniowego na www.potreningu.pl? 
Sniadanie: 350 kcal: chleb pełne ziarno z serem camembert, kiwi, pomidor
Drugie sniadanie: koktajl z pomidorów i cebuli 150 kcal
Obiad: 450 kcal: ryz brazowy, kurczak, warzywa
Podwieczorek: 150 kcal : surowka z warzyw z olejem rzepakowy
Kolacja: 350 kcal: gotowane ziemniaki, cebula, pomidor, przecier pomidorowy
Ostatni posilek: 200 kcal: chudy twaróg, warzywa surowe
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ? Chudne 0,4 kg na tydzien

****SPRZĘT**********************************************
hula hop
PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK/NIE nie

****TRENING**********************************

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING - podaj nazwy ćwiczeń, ilość serii, ilość powtórzeń w seriach, obciążenia w kolejnych seriach
30 min dziennie hula hop z obciążeniem, spacery ok 5km dziennie
ZDJĘCIA
w pozycji neutralnej przodem, bokiem i tylem





...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
paula.cw Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1199 Napisanych postów 9341 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 574845
Hej o ile dobrze liczę to w wrzuconym jadłospisie nie ma 1700 kcal. Masz tam dwa "posiłki" które są bardzo ubogie. Najlepiej aby zacząć od diety zbilansowanej tak aby w każdym posiłku były białka tłuszcze i węglowodany. Takie warzywka to można dodać między posiłkami i nawet tego nie liczyć.

No i zrewidowalabym cel. 15 kg? Raz że po Twojej sylwetce nie widać tego żeby to było 15 kg nadwagi. Jeśli przybędzie mięśni (a przydadzą się żeby sylwetka była bardziej jędrna i zwarta) a ubedzie trochę tkanki tłuszczowej to wagowo może być niewielka różnica.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 30 lat Na forum 89 dni Przeczytanych tematów 110
paula.cw dzięki za cenne rady. Ja tak ostatnio zatracilam się w tym liczeniu kalorii ze faktycznie zdarza się że nie dobijam do 1700. Wielu rzeczy nie lubię. Jogurtów, twarogow, jajek. Dziś już pilnuje aby tych kalorii była odpowiednia ilość. I rzeczywiście. Biorąc pod uwagę cwiczenia- 15 kg jest za dużo. A ćwiczenia od wczoraj się pojawiły. Rozumiem ze jeśli między posilkami zjem marchewkę czy pomidora to mam tego nawet nie liczyć?
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Odstająca dolna partia brzucha