SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Początki na redukcji

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 751

Ankieta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 30 lat Na forum 89 dni Przeczytanych tematów 110
Witam wszystkich. Jestem nowa i początkująca w temacie diety. Potrzebuje waszej pomocy. Mam 169 cm. Od 2 miesięcy na diecie 1700 kcal. Obecnie ważę 75 kg. Jeszcze nie ćwiczę. Zamierzam od jutra to zmienić. Jem zdrowo. 4-5 posiłków. Nic przetworzonego. Ale... mam problem z ilością makroskladnikow. Moje dzienne spożycie to: T: 66 g, W: 148 g, B: 127 g. Zazwyczaj lekko przekroczone węgle lub tłuszcze. Czy taki rozkład jest w porządku? Czy wegli jest za dużo?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2743 Napisanych postów 6379 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 188982
Wypełnij proszę ankietę działu wtedy będziemy mogli lepiej pomóc.
Rozkład makroskladnikow jest okej, ale jeśli zazwyczaj przekraczasz ilość kalorii to kontrolujesz ile wlasciwie zjadasz w ciągu dnia? Jakie efekty przyniosła dieta 1700kcal do tej pory i jaką masz aktywność - jaką pracę i ile się ruszasz ?

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 30 lat Na forum 89 dni Przeczytanych tematów 110