SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Początki masówki . Po prostu potrzebuje pomocy w kilku kwestiach .

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 656

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 27
Witam tym co pomogą chodz trochę z góry dziękuje .

Jestem szczupłym 18latkiem który posiada w domu ławkę z modlewnikiem , gryf, obciążenia , drążek . Diete mam opracowaną . Problem tkwi w planie treningowym , plan treningowy na masę jest dość iny niż inne , nie wiem jak dopasować ćwiczenia zeby bytły dobrze ułozone w kolejności i odpowiedniećwiczenia by był dobry efekt , no i zeby cała praca nie poszła na marne . Siłownia domowa ćwiczę 4 dni w tygodniu

Wzrost 182cm

Waga 60kg
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 779 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3976
wszystko ładnie opisane znajdziesz tutaj
http://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 124 Napisanych postów 23462 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 95007
Wybierz 1 z treningów z artykułu podanego wyżej, dopasuj pod swój sprzęt, wklej i ocenimy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 8 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam,
zachęcam do skorzystania z indywidualnych porad, treningu przygotowanego przez naszych trenerów.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny 


/Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 27
Suplementy które wybrałem i zakupiłem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 27
Suplementy które wybrałem oraz zakupiłem.

http://allegro.pl/activlab-bcaa-xtra-l-glutamina-800g-xplode-probka-i5197652284.html

http://allegro.pl/activlab-bcaa-xtra-l-glutamina-800g-xplode-probka-i5197652284.html

http://allegro.pl/trec-cm3-360k-kreatyna-jablczan-4xgratis-kurier-i5130292581.html

Myślę że te suplementy będą nie koniecznie doskonale dobrane, ale wystarczające na sam początek . Innych nie będzie
już są kupione :).

Plan treningowy

Pierwsze 2 tygodnie , bez brania suplementów . Tz na sucho.


Zestaw A

Przysiady tylne 5x6/8p
Wiosłowanie 5x6/8p
Wyciskanie sztangi leżąc 5x6/8p
Military press 5x6/8p
Wyciskanie wąsko z flarowaniem łokci na boki 5x10/12p
Uginanie stojąc z prostą sztangą 5x10/12p

Zestaw B

Przysiady przednie 5x8/10p
Martwy ciąg klasyczny 5x8/10p
Wyciskanie sztangielek na skosie dodatnim 5x10p
Wyciskanie sztangielek siedząc 5x10p
California press 5x12p
Uginanie sztangi na modlitewniku 5x12p

Trenujemy na zasadzie:

Tydzień 1-A/B/A
Tydzień 2-B/
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Siłownia z masą czy bez ? wystarczy białko i siłownia?

BF