SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Początki - sztywność

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1790

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 661
Witam ; )

Od ok. tygodnia zacząłem trenować MMA sporo treningów mamy na razie z parteru i tu mi się nasuwa pierwsze pytanie. Możliwe że mi się to wydaje ale mam sztywne biodra/kolana nie potrafię się tak dokręcić dokładnie np. do trójkąta/balachy nie wiem czy to kwestia wprawy ?
Jakieś ćwiczenia w domu polecacie aby to usprawnić ?
Znalazłem coś takiego ->



Proszę o wszelkie informacje aby być bardziej gibki. Dziękuję :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 226 Napisanych postów 5991 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 46403
Wpisz w jutub animal drills albo po prostu grappling drills, jest tego pełno. Ja też nie mogłem dopinać trójkąta na początku, dokręcić się do omoplaty, przyszło z czasem
jeszcze z filmików jakieś może hip mobility albo coś, na ruchliwość w biedrach, jeszcze jest chyba coś takiego jak gymnastica for fighters na jutub, poszukaj

Zmieniony przez - ziumol w dniu 2013-10-30 23:33:19
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 226 Napisanych postów 5991 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 46403












tu masz tą gimnasticę natural, a nie for fighters, wczoraj mi się tytuł pomylił ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 661
Dziękuję za odpowiedź i porady...leci sog ; )
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 121 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 686
Jeżeli dopiero niedawno zacząłeś trenować to jest raczej jeszcze kwestia złej techniki. Z czasem zacznie Ci wszystko wychodzić, musisz być cierpliwy. Ja na początku też miałem problemy z wykonaniem różnych technik podczas treningu, a w sparingach to już w ogóle była masakra. Rozciągaj się po każdym treningu i wzmacniaj brzuch to na pewno w jakimś stopniu Ci pomoże, a reszta przyjdzie z czasem ;) Najważniejsze żeby się nie łamać :)

WIELU LUDZI POWIE CI, ŻE NIE DASZ RADY. TY PO PROSTU ODWRÓĆ SIĘ, I POWIEDZ - NO TO PATRZ!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 226 Napisanych postów 5991 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 46403
Nie bądź na treningach też zbyt ambitny, próbuj robić techniki, nawet kosztem jakiejś porażki przez poddanie, ja miałem problem ze spinatorstwem na początku byleby nie przeyebać przez poddanie i żałuję. Wszystko przyjdzie za kilka miechów ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 121 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 686
Chyba każdy się na początku spinał ;) Ale ziumol ma rację, podczas sparingów trzeba próbować robić te techniki, które ćwiczyło się na treningu bo robienie cały czas tego samego jest lekko bezsensu, trzeba starać się zaskoczyć ;D

WIELU LUDZI POWIE CI, ŻE NIE DASZ RADY. TY PO PROSTU ODWRÓĆ SIĘ, I POWIEDZ - NO TO PATRZ!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 171 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2014
Ziumol 100% racja. Na początku się spinałem strasznie, czyli przetrzymać na całą siłę. Potem z czasem coraz mniej siły a więcej techniki. Ciągle robiłem 1 technikę, akurat była naprawdę skuteczna. A potem to już tylko można się rozkręcić, zacząłem powoli wszystkie techniki, kontrola itp. to wszystko trzeba sobie wyszlifować.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Saida MMA Coach
Ekspert
Szacuny 118 Napisanych postów 28242 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 125433
Na sam początek nie są Ci potrzebne żadne dodatkowe ćwiczenia - wystarczy, że będziesz się uczył techniki i nie spinał się za bardzo.

Natomiast jeśli po jakimś czasie nie zauważysz u siebie postępów, to oprócz wspomnianych przez kolegów wyżej porad, warto zastosować rozciąganie statyczne PO treningu, a jeszcze lepiej jako osobną jednostę treningową.

Feel the pain and do it anyway...

Obecny dziennik: http://www.sfd.pl/[Stara_Gwardia]_Saida_2014-t993979.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 661
Dziękuję bardzo za odpowiedzi. Dostosuje się do rad : )
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ciężarki na nagarstki

Następny temat

Kontra na lewy prosty

Nutlove-choco