SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Początek zdrowego odżywainia, ocena

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 604

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 450
Do dzieła


10 : 00 Śniadanie


1) Mieszane płatki (Owsiane, Otręby, Rodzynki, Orzechy Włoskie) + Mleko, ew białka jaj

2) Chleb ciemny 2 kromki, na to ser, na to jajka

3)



13 : 00 Obiad


1) Makaron*, warzywa

2) Mięso**, warzywa, biały ryż
(Niestety nie mam dostępu do innego ryżu. Czy o 13 może byc biały ryż wiem że ma wysokie i/g a do treningu pozostało 5h ?)

3) Ryba***, warzywa


( Obiad jem szybko niestety przed trenigiem nie mam dostepu do kuchni zeby coś zejść przed treningowego dlatego pomyślałem, że może dobrze będzie wypić jakiś koktajl bogaty w białko i carbo? Popieracie ?)

16:30 Jabłko, Gruszka,
17:00 Białko do wypicia + carbo
17:30 Trening
19:00 Banan (Węglowodany po treningu)



19:45 Kolacja


1) Ryba, Warzywa

2) Mięso, warzywa







Pracuję w hotelu także makarony, mięso oraz ryby mam w zupełności do dyspozycji

*Spaghetti, świderki, i wszystkie odmianiu makaronów i sosów...


** Steki, schaby, kurczaki, wieprzowina, wołowina...

*** Pangi nie pangi codziennie inna...



Postanowiłem się zacząć dobrze odżywiać no i po przeczytaniu kilkunastu artykułów daje do oceny.
Narazie to udało mi się napisać prosiłbym o ocenę ew o jakieś uwagi i propozycję.
Co myślicie o tym koktajlu przed treningiem carbo+białko ?
Gdybyście mieli jakieś propozycję co dodać do posiłków proszę również pisać !

Dzięki
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 814 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39990
Troche to chaotycznie napisane. Posilek przed treningiem zjedz jakies 1,5 h wczesniej. Normalny posilek a nie zadne szejki. Taki szejk to po treningu. A ryz bialy moze byc, nie gotuj go za dlugo i bedzie ok.

Kup pojemniki i laduj jedzenie do nich.

Zmieniony przez - npp w dniu 2013-03-05 15:10:58
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 450
Problem w tym, że nie ma opcji żebym zjadł posiłek typu mieso, ryż, makaron 1,5h-2 przed treningiem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 814 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39990
Moge wiedziec dlaczego?

Jesli nie to ewentualnie zmiksuj platki owsiane/ryz i dodaj do tego bialko i wypij takiego szejka ale to i tak nie bedzie to samo.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 450
To nie jest zaden sekret :)
Pracuje w hotelu posilki mam w takich godzinach:
10:30 sniadanie
13:00 obiad
19:45 kolacja

Mam pokoj w hotelu, lecz bez aneksu kuchennego takze nie ma opcji, abym sobie mogl cos przygotowac
1.5-2h przed treningiem moge cos sobie zjesc typu sandwich, hotdog, owoce, serki, ciastka to jest dostepne dla mnie w hotelu natomiast przewaznie jadlem sobie 2 kormki ciemny chleb z jakas chuda szynka + papryka czy cos to byl moj posilek przedtreningowym, wiem niestety ze nie jest on zadowalajacy dlatego myslalem zeby zaczac cos pic przed treningiem
Cos do zaproponowania ?

Zmieniony przez - Bikerowy w dniu 2013-03-05 16:51:56
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 814 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39990
Tak jak napisalem Ci wczesniej. Chyba najlepiej bedzie jak wypijesz sobie szekj z platkow owsianych i odzywki bialkowej, mozesz tez dodac orzechow wloskich albo innych ewentualnie troche oliwy.


Druga opcja to ciemne pieczywo plus mieso plus warzywa i jakis tluszcz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 681 Wiek 36 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 10283
ciezko cos powiedziec o tej diecie bo nie ma nic wyliczone. masz dostep do roznych makaronow ale pewnie razowych czy pelnoziarnistych tam nie ma. kup sobie pojemnik na jedzenie, zabierz cos do pokoju i zjedz na zimno jakies 1-1,5h przed treningiem lub jak wyzej kolega radzil, szejk z platkow i bialko. co do ryb to pangi nie jedz.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja Low Carb /do poprawy/

Następny temat

Przejście z redukcji na mase

Whey vit