SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Początek.

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 612

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 47 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 665
Siema!

Od poniedziałku zaczynam pracować nad sobą. Pomagał mi już Gimbusin, ale chcę też spytać o zdanie innych. Dość dużo się ruszam, chciałem wiedzieć, czy na początek wystarczą takie ćwiczenia:

Pompeczki:
http://www.menshealth.pl/fitness/Pompki-przepis-na-wieksza-klatke,4463,1

Brzuszki:




Witajcie!

Wiek : 16
Waga : 52
Wzrost : 165
Staż treningowy: Kiedyś zaczynałem ćwiczyć program 100 pompek, ale po tygodniu przestawałem, nie byłem wytrwały, ale mam zamiar to zmienić.
Obwód pasa: -
Obwód klaty: -
Obwód uda: -
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): Gra w siatkówkę, piłkę nożną oraz inne sporty. (ruszam się praktycznie codziennie)
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : Brak.
Stan zdrowia: Bardzo dobry.
Preferowane formy aktywności fizycznej: Piłka nożna, siatkówka, rower, bieg.
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : Brak.
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: Brak.
Wrażliwość na stymulanty: Brak.
Możliwosci finansowe: Nie są zbyt duże, ew. mógłbym zakupić drążek, bądź coś równie taniego.
Cel/problem/opis: Chciałbym trochę wyrzeźbić bicepsy i klatę. Może nie mam dużych możliwości, bo moja masa nie jest za duża.


Uzupełnię to może jeszcze dziś o dietę, będę pisał tutaj o moich "sukcesach", skopiuję trochę temat Gimbusina, myślę że się nie obrazi. :)

Pozdrawiam i czekam na Wasze odpowiedzi!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 13346 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 52467
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 47 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 665
Czyli to nie wchodzi za bardzo w grę?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 13346 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 52467
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 47 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 665
Spoko, dzięki za radę. Nie mam żadnych przyrządów, a więc trening domatora bez szatngi, ławki. Może być?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 13346 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 52467
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 47 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 665
Nie mam pojęcia, czy to jest dobre. Taki miks ćwiczeń, które znam po prostu. :) Powiedzcie, co jest źle i mnie poprawcie. :)

Z góry dzięki!


PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK

10 powtórzeń x 3 serie - pompki zwykłe (przerwy pomiędzy seriami - 1 min.)

20 powtórzeń x 3 serie - brzuszki zwykłe (przerwy pomiędzy seriami - 1 min.)

10 powtórzeń x 2 serie - pompki tyłem - ręce na krześle, opuszczanie w dół (przerwy pomiędzy seriami - 1 min.)

15 powtórzeń x 3 serie - przysiady zwykłe (przerwy pomiędzy seriami - 15 sek.)

20 powtórzeń x 2 serie - wznosy na dwóch stopach (przerwy pomiędzy seriami - 10 sek.)

15 powtórzeń x 2 serie - wznosy na jednej stopie (przerwy pomiędzy seriami - 30 sek.)

10 powtórzeń x 2 serie - pompki - nogi na krześle, obie ręce także na krześle, każda na innym (przerwy pomiędzy seriami - 1 min.)

20 powtórzeń x 3 serie - brzuszki zwykłe (przerwy pomiędzy seriami - 1 min.)

10 powtórzeń x 2 serie - pompki tyłem - ręce na krześle, opuszczanie w dół (przerwy pomiędzy seriami - 1 min.)

10 powtórzeń x 2 serie - przysiady na jednej nodze (przerwy pomiędzy seriami - 30 sek.)

15 powtórzeń x 2 serie - przysiady zwykłe (przerwy pomiędzy seriami - 15 sek.)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 47 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 665
Mój temat trochę spadł, a zależy mi na szybkiej odpowiedzi. Prosiłbym o ocenę mojego treningu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 47 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 665
Proszę Was o pomoc, nie zlewajcie mnie. Jestem słaby - wiem, ale pomóżcie stać mi się mocniejszym. Oceńcie. ;)

Zmieniony przez - mekstk w dniu 2013-01-06 20:48:30
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Poprawiony Trening Co Sądzicie ?

Następny temat

Siłownia, plan ćwiczeń, zdjęcie, początki

Dzem