SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Po dwóch miesiącach zmądrzałem i wymyśliłem swój plan

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 646

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 332
WItam !!!

Ćwiczę od marca (już dwa miesiące) mam dietę jak dużowiększy zapał niż kiedy zaczynałem. Niestety nie wykorzystałem tych dwóch miechów w 100% -tach. Niedawno zakupiłem książkę "Anatomia w kulturystyce" (dostałem ją pare dni temu)Nicka Evans-a. Polecam ją wszystkim, gdyż dzięki niej możemy się dowiedzieć gdzie i jakie grupy mięśniowe człowiek posiada i dlaczego takie a nie inne ćwiczenia warto robić.
Mój plan treningowy to
Poniedziałek , Piątek
Klatka, Barki Triceps
Klatka
Wyciskanie sztangi na prostej ławce 4x 10 albo 10 10 8 8
Wyciskanie sztangi na skośnej ławce 4x 10
Rozpiętki na skośnej ławce 3x 15 14 12
Barki
Unoszenie sztangielek przodem 4x 10
Unoszenie sztangielek w bok 4x 10
Unoszenie sztangielek w bok w opadzie tułowia 4x 10
Triceps
Prostowanie na wyciągu 4x 12
Wyciskanie sztangi na ławce prostej wąskim chwycie 4x 10 / zastanawiam się czy nie zamienić tego ćwiczenia na wyciskanie francuskie


Środa, Sobota
Biceps, Plecy, Przedramie

Plecy

Ściąganie drążka w szerokim chwycie 4x 12 10 10 8
Wiosłowanie w opadzie tułowia 4x 10
Wznosy barków ze sztangą 3x 15
Dzień dobry 3x 12 10 10

Biceps

Zginanie ramion ze sztangą stojąc 2x 10 10 (chwyt szeroki) 2x 10 10 (chwyt wąski)
Zginanie ramion ze sztangielkami w siadzie 4x 12 10 10 8

Przedramię

Zginanie nadgarstków 4x max
W tym ćwiczeniu zginam nadgarstki stojąc ze sztangielkami i ćwiczę obie grupy* mięśniowe (górną i dolną)*

W pozostałe dni czyli Wtorki Czwartki i Niedziele

Brzuch - specjalne ćwiczenia

Skakanka 2,5 minuty 5 minut 5 minut 5 minut (tym ćwiczeniem chce spalić tkankę tłuszczową, gdy będzie cieplej i oceny w szkole mi się ustatkują zacznę biegać)

Rozciąganie - dla ogólnej sprawności fizycznej


Płeć: Mężczyzna

Wiek: 17

Waga: 75

Wzrost: 178

Cel treningowy: rzeźba

Staż treningowy na słowni: dwa miesiące

Uprawiane inne sporty: aeroby

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Ławeczka prosta skośna, wyciąg górny dolny, modlitewnik, sztanga prosta i łamana, obciążenie

Dieta: jest

Przeciwskaznania medyczne: -

Zażywane suplementy: -
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 295 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9261
"Niedawno zakupiłem książkę "Anatomia w kulturystyce" (dostałem ją pare dni temu)Nicka Evans-a. Polecam ją wszystkim, gdyż dzięki niej możemy się dowiedzieć gdzie i jakie grupy mięśniowe człowiek posiada i dlaczego takie a nie inne ćwiczenia warto robić."

widzę ,że masz problemy z czytaniem skoro nie wiesz iż istnieje taka grupa mięśniowa jak NOGI !!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 332
sorki ale zapomniałem napisać
Nogi ćwiczę razem z plecami i Bicepsem
Nogi

Przysiad ze sztangą 4x 12 10 10 8
wykroki ze sztangą 4x 10
Wspięcia stojąc ze sztangą 4x 15 12 12 10
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 332
A więc czy mógłbym liczyć na czyjąś pomoc ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 293 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 15639
na rzeźbę za szybko, mądra osoba to by poszukała planu na forum najlepiej FBW
jak biegasz to ok, ale musisz dietę tak ułożyć aby starczyło ci na wszystko energii
dobrze że wiesz gdzie jakie mięśnie się znajdują ale musisz wiedzieć że nie osiągniesz dużych rezultatów jak będziesz obciążał taka ilością serii,powt mięsień w jeden dzień
mięśnie rosną od obciążenia a nie od 80 serii na klatkę z zaniżonym ciężarem

Brzuch - specjalne ćwiczenia- jak będziesz ćwiczył fbw to mc i siady więcej dadzą niż te specjały

jak masz oponke to zredukuj
a jak nie to masa do 85kg
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Szacuny 1569 Napisanych postów 29345 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 262129
sorry,ale czy ten plan wziąłeś z tej ksiażki którą tak zachwalasz?

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 332
Nie, sam go ułożyłem w oparciu o Nią.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Proszę o ocene planu

Następny temat

WITAM ZMIANA PLANU TRENINGOWEGO SPLIT NA FBW PROSZE O POMOC

Fruzelina