SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plecy-kolejnosc

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2716

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 6045 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 40153
czy lepiej bedzie jesli w treningow plecow zastosuje taka kolejnosc:
1. wyprosty na laweczce
2. wioslowanie podchwyt sztanga
...
4. sciaganie drazka do karku

czy lepiej
1.sciaganie drazka do karku
2.wioslowanie podchwyt sztanga
...
4. wyprosty na laweczce

zaznaczam ze chce miec najwiecej sily na wioslowanie sztanga, w tym przypadku ktory uklad bylby lepszy? w 1wszym niby dogrzewam plecy do dalszych cwiczen, ale w sumie moze w 2gim tez bym mial duzo sily na wioslowanie a przy tym lepiej by mi wszedl najszerszy jako 1wsze cwiczenie

Pozdrawiam,
NoRtOn

Pozdrawiam,
NoRtOn

*F*u*c*k* The Rest,We Are The Best

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 17167 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 56920
Zawsze rozpoczynaj od ściagania drążka wyciągu górnego lub podciagania sie, to najważniejsze ćwiczenie w całtym programie treningowym na plecy, jako drugie ćwiczenie możesz juz zastosować wiosłowanie sztangi w opadzie - choć jeżeli trenujesz od niedawna polecałbym robić jako drugie ćwiczenie ściaganie uchwytu maszyny hammer - strenght albo wiosłowanie sztangielką.
W wiosłowaniu sztangą mięśnie prostowniki pełnią funkcję stabilizatorów odpowiedniej postawy podczas ćwiczenia, jednak wykonują przy tym spory wysiłek - więc nie polecam ćwiczenia dolnych partii grzbietu przez wiosłowaniem.

Sokrates: "To be is to do"
Sartre: "To do is to be"
Sinarta: "Doo be, doo be doo wa"

Wesoły wegan :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 6045 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 40153
ok, ale poczekam na wypowiedz Mawashiego :)

Pozdrawiam,
NoRtOn

Pozdrawiam,
NoRtOn

*F*u*c*k* The Rest,We Are The Best

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 5958 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 27546
ja nie jestem znawca ale w 100 % popieram tu Kruszka
tak robia wszyscy zawodnicy u mnie na silowni
wiec cos w tym musi byc

NIE ZADZIERAC ZE "ZNAWCA" W SZATNI BO WAS WSZYSTKICH POROZBIERAM W TEMPIE EXPRESOWYM......

-------------------------
Twarda, syntetyczna, leniwa i d****na Efka
-------------------------

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1070 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 16736
A co?? nam nie ufasz?? laaadnie
Tez sadze ze najpierw sciaganie lub podciaganie, pozatym Arni i wielu byczkow tak poleca.

Enzo

Enzo

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 6045 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 40153
tak ,ale MAwashi o takim treningu rowniez wspominal i dzisiaj osobiscie mialem wieksza sile niz na poprzednich z innym ustawieniem, ale mozliwe ze juz kretka dziala, wiec sie upewnie jeszcze odpowiedzia Bartka

Pozdrawiam,
NoRtOn

Pozdrawiam,
NoRtOn

*F*u*c*k* The Rest,We Are The Best

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 6045 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 40153
http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=43124 a opieralem sie na tym poscie no i dzisiejszej "wiekszej sile"

Pozdrawiam,
NoRtOn

Pozdrawiam,
NoRtOn

*F*u*c*k* The Rest,We Are The Best

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 17167 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 56920
Przeczytałem ten post i wydaje mi się że taki trening nie jest najlepszy nawet dla średniozaawansowanych - przedewszystkim trenowanie mięśni prostowników grzbietu tuż przed wyjątkowo ciężkim ćwiczeniem jakim jest wiosłowanie sztangą - wymęczenie mięśni prostowników może spowodować że trudno bedzie ci utrzymać grzbiet w jego naturalnej krzywiźnie i kontuzja gotowa - a juz wogóle wyprosty tułowia przed martwym ciągiem! I sam martwy ciąg przed wiosłowaniem sztangą i to podchwytem który wywoluje niepotrzebne napięcia w bicepsie!
Na sam konieć ściaganie linki wyciągu lub podciaganie - ćwiczenie na ogólny rozwoj mięśni grzbietu, podstawowe i takie które powinno być na pierwszym miejscu podczas treningu zostaje wykonane na sam koniec kiedy mamy juz mało siły - to nie jest moim zdaniem dobry wybór nawet dla sportowca ze sporym stażem.
Pozatym lepiej jest ściagac drążek do klatki ponieważ ściaganie do karku wywołuje niepotrzebne naprężenia w okolicach szyi i trudniej jest spiąc mięsnie.

Sokrates: "To be is to do"
Sartre: "To do is to be"
Sinarta: "Doo be, doo be doo wa"



Zmieniony przez - Kruszek w dniu 2003-01-27 23:19:29

Wesoły wegan :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 416 Napisanych postów 15594 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91830
pierwsza wersja lepsza
najpierw rozgrzewka wyprosty trening ich prawidlowy na koncu to tylko taka uwaga
cwiczenia rozciagajace jak sciaganie drazka daj na koncu
podciagamy sie na poczatku kruszek bo na koncu wileu nie wykonalo by wiele powtorzen a na wyciagu zawsze mozna zmniejszyc obciazenie
rozgrzewka 30 wznosow
wioslowanie wyciag wyprosty trening wlasciwy
ja bym dal ze wznosami unoszenie sztangielek wraz ze wznosem
to takze przepracojesz przy okazji gorne partie

------------------------------------------
Niemiej złudnych nadziei nic za darmo nie ma.
----------------------------------------------------------------------------------
"Niestety, niektórych spraw nie da się rozwiązać na rozkaz. Może dlatego głupcy wymyślili sobie bogów: żeby mieć kogoś, czyje rozkazy na pewno zostaną wykonane..."
--------------------------
Doradca w dziale "Trening"
-------------------------
Poważnieje na starość
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Seewy Piękny Zbyszek
Ekspert
Szacuny 114 Napisanych postów 21032 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 208598
Rozpotrujemy tu sprawe wiecej sily przy wioslowaniu, wiec wg. mnie to tak:
Jezeli wybieramy z tych dwoch zestawow, to jednak wybralbym drugi, plecy beda niejako rozgrzane juz do wioslowania. Gdybysmy tu mieli natomiast podciaganie, to wybralbym zestaw z wyprostami.

Pozdrawiam.
----------------------------
Doradca w dziale: "Trening"
----------------------------
"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

FITNESS ACADEMY King Square Kraków


"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1259 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 9969
Zdecydowanie wariant drugi.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kaptury

Następny temat

początkująca do expertów

Masa