SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plecki

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 253

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 497
Witam. Jestem w posiadaniu hantli/gryfu łamanego/sztangi 180cm. Mój plan na plecy wygląda nastepująco:

Martwy Ciąg 4x12powtórzeń
Wiosłowanie Sztangą 4x10 powtórzeń
Wiosłowanie sztangielką w opadzie tułowia 4x10-12 powtórzeń
Szrugsy 4x12 powtórzeń

Wszystko z 60-90 sekundową przerwą pomiędzy seriami i 90-120 sekund przerwy między ćwiczeniami. Wydaję mi się,że trochę mało tego. Niby dobrze czuję po treningu,że weszło, ale jednak psychicznie czuję,że mało. Co o tym sądzicie ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6844 Napisanych postów 44930 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 356984
Nie masz drążka?
Objętościowo wcale mało nie jest.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 497
Właśnie nie mam :(
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7066 Napisanych postów 76929 Wiek 44 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 643487
„Witam. Jestem w posiadaniu hantli/gryfu łamanego/sztangi 180cm. Mój plan na plecy wygląda nastepująco:

Martwy Ciąg 4x12powtórzeń
Wiosłowanie Sztangą 4x10 powtórzeń
Wiosłowanie sztangielką w opadzie tułowia 4x10-12 powtórzeń
Szrugsy 4x12 powtórzeń „
Wystarczy , aczkowiek dwa ćwiczenia praktycznie się dublują . Jeżeli nie masz dostępu do drążka to proponuje zakup gum oporowych . To jest niewielki koszt a można dodatkowo dorzucić jakies fajne ćwiczenia izolowane . Pozatym warto zawsze widzieć cały plan a nie tylko plecy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12504 Napisanych postów 121879 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1404862
Zalezy jakim planem trenujesz, bo jak łączysz z czymś plecy to bedzie akurat, chyba że same je robisz bez innej partii

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 497
Plecy robie z bicepsem i przeważnie z brzuchem jak starczy sił
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 8440 Napisanych postów 150787 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1191270
rozpisz caly plan to bedziemozna powiedziec cos wiecej
bo tak to trudno jakos wypowiedziec sie kompletnie.
wazne tez bedzie jak ten bicek bedziesz robil by dorbac cwiczenia tak aby nie przesadzic z jego objetoscia, gdyz wspolpracuje on z plecami i tutaj tez odpwoiendio trzeba miec to na uwadze.

jak caly plank wkleisz to bedzie lepszy poglad na to co i jak trenowac. Bo same plecy wygladaja calkiem ok
mozesz zmienic klasyczne wioslwoanie na wioslwoanie pol-sztanga i juz dostarczysz nieco innego ruchu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4644 Napisanych postów 57160 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 715043
Jeśli nie masz drążka to w tych ćwiczeniach, które masz wprowadź po prostu odpowiednie tempo.
Bo jeśli rozpatrywać plan treningowy na grzbiet w oderwaniu od całości to ćwiczenia masz dobrze dobrane bo to same podstawy choć te szrugsy niewielu są potrzebne.
Jednak jak po skończonym treningu czujesz niedosyt to wprowadź wolniejsze tempo w wiosłowaniach, ewentualnie zwiększ ilość serii po 1 w każdym ćwiczeniu, jeśli nie dasz rady progresować z ciężarem. To najprostsze sposoby na podkręcenie treningu.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 497
Dobrze to według waszych porad rozpisuję cały trening. Trening split dzielony na 3-2/1-1. (3dni pod rząd trening split-2dni wolnego/1dzień split 1 dzień wolnego na przemian)
Dzień 1:Plecy/biceps/brzuch
Biceps: Unoszenie ramion z hantlami 3x10, unoszenie gryfu łamanego 3x10, młotkowanie 3x10
Brzuch: Skłony 3x15, Spinanie/unoszenie kolan lężąc 3x15/Skręty tułowia stojąc 3x30 (15 na jedna strone)/Skręty tułowia leżąc 3x15
Dzień 2:

Klatka/triceps
Klatka: Wyciskanie sztangi na ławeczce 4x6-10/Wyciskanie hantli na ławeczce(+) 4x10/rozpiętki na podłodze 4x10-12/spinanie klatki lężąc unosząc jedną hantle wąskim chwytem 4x10
Triceps: Wyciskanie francuskie sztangielką 3x10/Prostowanie ramienia hantlą w opadzie tułowia 3x10/Wycisknie francuskie gryfem łamanym 3x10

Dzień 3: Nogi/Barki
Nogi: Step-upy 4x12/Przysiady "goblet squat" 4x12-16/wykroki z hantlą 4x10-12/Prostowanie nóg w siadzie 4x12-16/uginanie nóg w leżeniu 4x12/Wspięcia na palcach stojąc z hantlą 4x10-12
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 497
Barki:

Super seria: Podciąganie sztangi do brody/Wyciskanie żołnierskie 3-4x10
2 super seria: Unoszenie sztangielek bokiem/Unoszenie sztangielek w przód 3-4x10
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 497
Chcieliście zobaczyć plan i teraz nagle cisza? Po co czas zabieracie jak nie chcecie pomóc ...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Prośba o ocenę planu

FuckBaton