SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plany redukcji. Prośba o opinię i pomoc

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1636

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 435
Witam Panowie

Wiek: 22 lata
Wzrost: 176 cm
Waga: 85 kg

Sport aktywnie uprawiam już od zawsze, jednak od zawsze również mam delikatne problemy z nadwagą. Od dłuższego czasu również chodzę na siłownie, traktując to bardziej rekreacyjnie(aby nie nabierać na wadze). Jednak przyszedł ten moment gdzie pora zobaczyć jest jakieś efekty. Chciałbym prosić Was o kilka porad i zbicie mnie ze złego tropu(jeżeli nim podążam :) ).

Co do treningu skupiam się raczej na aerobach (3x 15 po 4 ćwiczenia na partie mięśniową):

Poniedziałek: klatka + 40-50 min cardio( po 25 min step + bieżnia)
Wtorek: biceps + triceps + 40-50 min cardio
Środa: przymusowy odpoczynek
Czwartek: plecy + barki + 40-50 min cardio
Piątek: 1h cardio
Sobota: to co w poniedziałek
Niedziela: odpoczynek lub to co we wtorek

Wiadomo dni tygodnia się zmieniają, w każdym razie staram się zachowywać ciąg 7 dniowy:)

Co do diety

Nie trzymam żadnej stricte diety(i może w tym jest problem), jednak staram się jeść zdrowe produkty, z dużą ilością białka, unikam węglowodanów(wyeliminowałem ziemniaki i białe pieczywo).

Na trening zawsze chodzę rano dlatego przed jadam zazwyczaj jakiś serek z musli lub wcinam banana. Wiem wiem że powinno jadać się regularne posiłki co 3 godziny jednak nie zawsze jestem w stanie tego przestrzegać(ze względu na brak czas).

Jak każdy czasami zdarza mi się zjeść jakiegoś Fast Fooda jednak są to sytuacje bardzo sporadyczne.

Zastanawiam się co mógłbym jeszcze włączyć do swojego treningu/diety aby troszkę ulepszyć efekty.

Czytałem ostatnio nad działaniem oleju lnianego dlatego chciałbym zapytać czy przypadku mojej osoby może to pomóc.

Panowie proszę o konstruktywną krytykę i dobre rady.

Moim celem jest jakieś 76 kg( chciałbym oczywiście żeby większość zleciała z tkanki tłuszczowej a nie mięśniowej).

Jaki zestaw odżywek byście polecili(BCAA + białko + spalacz)?

Da się coś z tym zrobić ?

Z góry wielkie dzięki za pomoc:)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 458 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3029
najwazniejsz jest DIETA plan treningu masz dobry poczwicz jeszcze troche i jezeli nie da to efektów to pomysl o clenburexin jezeli chcesz bialko to nitro progen
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 138 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4136
co za problem trzymac sie diety skoro i tak jesz zdrowo itd ? tak wiec wylicz sobie ile czego potrzebujesz , troche zmiejsz i tyle jedz zebys mial ujemny biland kalori.

bialko peak whey delicious a bcaa jezeli wazny jest dla Ciebie smak to polecam bcaa xplode olimpu , spalacz zacznij od thermi stima albo cos z takich
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 435
Właśnie pracuję nad ułożeniem sobie diety rozłożonej na 4-5 posiłki. Wiem że najważniejsza jest praca i systematyczność:) Zobaczymy jak to się będzie rozwijało. Jak ułożę konkretną dietę postaram się ją wrzucić w celu weryfikacji:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 365 Napisanych postów 8676 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 130649
nie musisz jesc 5-6 posiłkow, ani co 3h

Stop wishing start doing

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 435
Przepraszam ale wcześniej nie wypełniłem ankiety

Płeć : mężczyzna
Wiek : 22
Waga : 86
Wzrost : 176
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 23 %
Aktywność w ciągu dnia : studia/praca
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 4-5 x w tygodniu siłownia (aeroby + cardio)
Odżywianie : dietę wklejam poniżej
Cel : możliwie jak największa redukcja do lipca 2012
Ograniczenia żywieniowe : -
Stan zdrowia : zdrowy
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia/teren
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : Scorch
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Stosowane wcześniej diety : zbilansowana

Obliczyłem swoje zapotrzebowanie kaloryczne, wynik: 2637.

Dzień bez treningu(ew. cardio 30 minut):







Dzień treningowy(treningi pomiędzy 1 i 2 posiłkiem)






Zmieniony przez - Gameboy7 w dniu 2012-03-18 18:39:38

Zmieniony przez - Gameboy7 w dniu 2012-03-18 22:24:50
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 435
Panowie bardzo proszę o uwagi odnoszące się do diety. Czy czegoś jest za dużo, czegoś za mało. Starałem się wyciągnąć z podwieszonych postów jak najwięcej info jednak jestem totalnym amatorem w układaniu diet dlatego liczę się z tym że może być coś do poprawki, a może i cała jest nie tak.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 228 Wiek 33 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6324
W dzien treningowy masz mniej weglowodanow niz w nietreningowy dlaczego?
Nie rozdrabniaj sie w posiłku na 5g oliwy i 10gr lnianego PO CO? W jednym posiłku daj sama oliwe a w drugim sam lniany.
Wywal te wafle ryzowe i ten serek waniliowy DANIO
Co to za musli? Jak jakies kupcze to zamien na płatki owsiane.
Posiłki okołotreningowe tez kiepskie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 435
MODis wielkie dzięki za odpowiedź.

1. Muszę wywalić tego banana i serek homogenizowany i wtedy powinien być już właściwy bilans.

2. Co do wafli ryżowych mam pytanie czy ogólnie je wypierdzielić czy poprostu nie jadać ich jako przedostatniego posiłku?

3. Co dołożyć do posiłku potreningowego żeby był lepszy?

4. Mamy pytanie co do poranka jeżeli na trening chodzę z samego rana to lepiej przyswoić jakieś węgle np. w postaci owsianki na wodzie + białeczko czy lecieć na czczo?

Aha wypierdzielam też oczywiście to mleko całkiem, głupi błąd.
A co do oliwy i oleju to chodzi o to że te 5ml dodaje żeby zwilżyć czymś patelnie(np. przy omlecie) lub jako marynata do kurczaka, a lnianym poprostu troszkę poleję potrawę.



Zmieniony przez - Gameboy7 w dniu 2012-03-20 19:38:58
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 365 Napisanych postów 8676 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 130649
2. wafle to przetworzony syf. wywal. po co ci one? w potreningowym dalabym mieso/rybe+ ryz/kasze/makaron. banan i homo do wywalenia. homo w ogole, a banan moze byc np. zaraz po treningu, bo tam w DNT dales go do posilku juz z ww. jesli jednak bilans wyliczony ci sie zgadza, to banana mozesz gdzies upchnąc jak bardzo chcesz, choc są lepsze żrodla ww. jak masz ochote na owoc, najlepsze są leśne, jagodowe, etc...jesli trening masz rano- jesz wczesniej normalny posilek przedtreningowy:wegle zlozone+bialko. moze to byc owsianka+wpc, choc lepsze byloby jakieś mieso/rybka

Stop wishing start doing

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 435
Ok pogodzę się jakoś z brakiem wafli:) Ok w takim razie na śniadanie wrzucę owsiankę + wpc:) Nadchodzi wiosna więc o jagody, borówki będzie trochę łatwiej. Chciałem żeby posiłek potreningowy miał bardziej postać śniadania drugiego ale postaram się w miarę możliwości zmienić to na kurczaka z jakimś brokułkiem i ryżem/kaszą. Dzięki za rady powoli staram się docierać z tą dietą bo czasami w życiu wychodzi inaczej, ale z dnia na dzień jest coraz lepiej. Mam tylko pytanie co do przedostatniego posiłku. Zazwyczaj jadam go koło 18 dlatego rozumiem że ma to być posiłek bezwęglowy a ostatni to serek wiejski lub wpc.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Maty treningowe a ławka i obciążenie

Następny temat

Yohimbina

Fruzelina