SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan z wypaleniem fatu do zera %-)

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 863

Formularz - Proszę o pomoc

Obowiązkowa fotografia sylwetki (przód lub tył); ewentualnie opis: bf, typ budowy ciała

BF ok 12%

Wiek

26

Waga / wzrost

176

Staż treningowy

3

Cel cyklu

redukcja tłuszczu / recomp

Stosowane już wcześniej suplementy

wszystko opisane jest wyżej

Stosowane wcześniej spalacze

USA Labs oraz Thermo Speed Extreme

Suplement stosowane przez ostatnie 60 dni wolnych od ilość dni wolnych od kreatyny

wszystko opisane wyżej

Informacje na temat diety (rozklad b/ww/tł na kg masy ciala, zapotrzebowanie kcal i bilans w diecie)

jw

Przewidziane finanse na cykl

nie gra roli

Uwagi i sugestie

wszystkie sugestie i uwagi zawarte sąwyżej
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1961 Napisanych postów 4294 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 69562
Witam!
Tak jak w temacie, mam w planie wypalić fat, jak nigdy w życiu.
I tak:
1. Faza początek maja - oczyszczenie diety
2. Faza środek maja do środka czerwca - dodanie supli bardzo lajtowych tz:
a) Olimp Labs - chrom oraz Thermo Speed Extreme
b)USA Labs - Cutting Edge
c) reszta supli tz kreatyna (5 gram po treningu), białko (to w stałej suplementacji)
3. Faza - od przyszłego tygodnia. Podział będzie taki:
a) zaraz po przebudzeniu 12-15 mg johimbiny HCL (kupiłem rozpuszczalną w ilości 0,5 gram) - po 15 minutach rowerem do pracy.
b) Posiłek jem o 12:00 a wyjeżdżam do domu o 14:20. Po powrocie z pracy na rowerze - trening. Albo siłownia (split), albo trening biegowy.
Tutaj pytanie - co wziąć przed treningiem (jakaś odżywka na spalanie - bez 1,3 - taki mam warunek)
c) po treningu kreatyna (5 gram).
d) co sądzicie, aby po powrocie do domu na rowerze (przed bieganiem, lub przed siłownią wziąć jeszcze BCAA? Może po rowerze (to już będą około 3 godziny po ostatnim posiłku zapodać jeszcze johimbinę? (wtedy podzieliłbym dawkę na pół - biorąc na czczo oraz przed treningiem)

Kasa nie gra roli,chcę mieć krate jak nigdy w życiu

Wiem, że joha źle ma się do insuliny stąd dawka byłaby przyjmowana na czczo oraz 3 godziny po ostatnim posiłku.
Dieta jest dopięta, z racji pracy (górnik) oraz z racji ciężkich treningów kaloryczność mimo redukcji nie jest aż tak zaniżona (ok 3 tys kcal). Kaloryczność odcniam z tłuszczy - uważam że ze względu na tryb życia ma to swoją rację bytu.

Już teraz wyglądam nieźle (BF ~12%), ale oponka jest kiedy siedzę,a dół brzucha też idealny nie jest.

P.S rok temu stosowałem johe Primaforce w dawkach 12,5 mg dziennie na czco i było pięknie.
Co sądzicie o tej rozpuszczalnej w wodzie w woreczku 0,5 gr? Jak przechowywać taki roztwór?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
na czczo tą johe to moge sie zgodzić ale napewno nie samą, jakieś aminokwasy z 15-20g napewno
po porannych aero osobiście uzupełnił bym białko i ww w postaci izolatu+vitargo a za jakieś parenaście min posiłek
przedtr bez 1,3 stosuj zamiast johy w celu pobudzenia np; 1m.r bez gery, ripped freak, assault
bcaa mozesz stosować przed i po wysiłku lub w trakcie treningu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1961 Napisanych postów 4294 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 69562
davidoo dziękuję za odpowiedź!
Co jeśli BCAA (a są też takie głosy) w znacznym stopniu podnosi poziom cukru (insulinę)?
Nie wiem jakie są wyniki badań, ale obiło mi się to o uszy, wtedy joha + BCAA raczej odpada.
A co gdyby:
1. joha
2. rower do pracy
3. aminokwasy bezpośrednio
4. dojście z szybu do pracy (ok 15 minut) i po pół godzinie posiłek?

A przed treningiem, obojętnie czy to biegowym, czy siłowym Twoim zdaniem zwykły dopalacz? Nie lepiej coś na "spalanie" fatu (choć ja wiem że to stosunek kcal się liczy, rodzaj treningu i dobór makroskładników)?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
nie wiem jak joha reaguje z insą coś mi sie dzisiaj obiło o oszy ale na totalne czczo tzn bez zadnych aminów w krwio obiegu nie ma co wsiadać na rower czy podejmowac jakiej kolwiek większej aktywnosci fizycznej nawet jesli po treningu uzupełnisz

przed siłowym mozesz stosować jakieś przedtreningówki oparte na pobudzaczach czy dodatkowej porcji termopobudzaczy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
"Johimbina stymuluje wydzielanie adrenaliny, która odpowiada za uwalnianie kwasów tłuszczowych z komórek tłuszczowych. Warunkiem tego procesu jest jednak niski poziom insuliny, dlatego należy kontrolować ilość oraz jakość spożywanych węglowodanów. Aby manipulacja aktywnością receptorów alfa i beta była możliwa należy utrzymać ujemny bilans energetyczny."

ambroziak
Elemelas zadał ostatnio na SFD krótkie pytanie: „Jak BCAA się ma do spalania tkanki tłuszczowej?”

Ponieważ nie mam możliwości prześledzić całej, toczącej się tam dyskusji, dlatego powiem tu – krótko, co wiem...

Jak słusznie zauważył we wspominanej dyskusji Faftag – BCAA, a szczególnie najważniejszy związek z tej grupy – leucyna, są insulinomimetykami (naśladowcami insuliny). Ponieważ insulina to hormon anaboliczny, rozwijający mięśnie, ale również – niestety – i tkankę tłuszczową, dlatego zdawałoby się, że leucyna (czy BCAA) może utrudniać redukcję tłuszczu.
Ewidentnie przeczą jednak temu liczne badania... W większości z nich – suplementacja BCAA czy leucyny skutkowała redukcją tkanki tłuszczowej lub przyrostem beztłuszczowej masy ciała (więcej mięśni, mniej fetu), co na to samo wychodzi.

Insulina jest hormonem, wykorzystującym - do swojej aktywności - wewnątrzkomórkowy szlak sygnałowy, ‘obsługiwany’ głównie przez specjalne enzymy – kinazy. Leucyna wspomaga przewodnictwo na tym szlaku, stymulując jedną z kinaz – nijaką mTOR. Kinaza ta odpowiada głównie za anaboliczną aktywność insuliny, gdyż inicjuje jeden z najważniejszych etapów syntezy białek – translację.
Natomiast - w świetle aktualnych danych - wydaje się, że za efekty tuczące działania insuliny odpowiada przede wszystkim inna kinaza – PKB (inaczej – Akt), która pobudza enzym rozkładający cAMP (fosfodiesterazę), więc obniża w komórkach poziom tego przekaźnika. Jest to o tyle istotne, że cAMP inicjuje rozpad cząsteczek tłuszczowych w tkance tłuszczowej - lipolizę. Im mniej więc cAMP - tym mniejszy rozpad tłuszczu i większe jego gromadzenie.

Z drugiej strony, jak można przeczytać w niektórych publikacjach, kinaza mTOR silnie aktywuje receptory PPAR beta (inaczej – delta). PPAR delta są receptorami jądrowymi, podobnymi np. do receptorów androgenowych (AR), które pobudzają nasze geny do produkcji rożnych białek. Szczególnie obficie mnożą one białka czerwonych włókien mięśniowych oraz tzw. białka rozprzęgające (UCP), które prowadzą bardzo intensywne spalanie kawasów tłuszczowych z rozproszeniem energii termicznej – w podskórnej i brunatnej tkance tłuszczowej oraz w tkance mięśniowej.
W ten sposób – leucyna, aktywując kinazę mTOR, aktywuje pośrednio PPAR delta i UCP, nasila spalanie kwasów tłuszczowych i ułatwia redukcję tkanki tłuszczowej.


Zmieniony przez - mdma85 w dniu 2013-06-12 20:25:46
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
I jeszcze kilka informacji na temat Johimbiny:
Inny portal ;)
Najważniejszymi czynnikami odpowiadającymi za efektywność w suplementacji johimbiny są:

1. czas jej przyjmowania
2. bliskość węglowodanów
3. wprowadzenie treningów aerobowych
4. stosowanie diety o obniżonej zawartości energetycznej

Ad. 1 - Johimbinę należy przyjmować najlepiej naczczo oraz 30-45min przed treningiem aerobowym.

Ad. 2 - Węglowodany nie są sprzymierzeńcem johimbiny, zatem należy je przyjmować w dużym odstępie od posiłków bogatych w cukry. Jeśli już musimy spożyć posiłek węglowodanowy w jej obecności (np. porcja johimbiny + trening naczczo + posiłek węglowodanowy) to zaleca się zmniejszenie ilości węglowodanów do wymaganego minimum.

Ad. 3 - Tak jak wcześniej opisałem, johimbina wykorzystuje działanie naturalnie produkowanych hormonów lipolitycznych. Ich stężenie zwiększa się podczas wykonywania wysiłku fizycznego, więc uzasadnionym jest by stosowanie johimbiny łączyć z aktywnością fizyczną.

Ad. 4 - Nadmiar kalorii w naszej diecie (w szczególności węglowodanów), powoduje stymulowanie insuliny, która niestety hamuje lipotyczną aktywność johimbiny.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Forum coś zamula i nie można edytować wypowiedzi.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Forum coś zamula i nie można edytować wypowiedzi.

A może wziąć johę 30 minut przed aerobami i podczas zacząć popijać BCAA?

Zmieniony przez - mdma85 w dniu 2013-06-12 20:41:45
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1961 Napisanych postów 4294 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 69562
Super odpowiedź, bardzo dziękuję Panowie!
Zrobię tak - 30 minut przed rowerem BCAA.
A jeszcze cgodzi mi po głowie - forskolina. Co sądzicie? 25 mg razem z johą na czczo oraz 25 mg przed popołodniowym treningiem?
Wtedy zero pobudzaczy, nie potrzebuje kopniaka ani też pompera.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Ja bym raczej połączył to z kofeiną i synefryną --> Olimp Thermo Stim. Mam właśnie zamiar zrobić taki tuning :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Co brać na regeneracje??

Następny temat

Nitrobolon plus Cell mass

Wheya