SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan wakacyjny na poprawę zwinności i siły

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 808

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez TomQ-MAG z działu Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 125
Witam :)
Jestem tutaj nowa, więc postanowiłam że ten dział będzie najlepszym miejscem na umieszczenie takiego a nie innego artykułu.
Mam na imię Kamila, mam 17 lat i od roku trenuję taekwon-do. Właśnie zaczęły mi się wakacje, a co za tym idzie niestety 2 miesięczna przerwa w treningach u nas w klubie. Nie mam oczywiście zamiaru siedzieć w domu i odpoczywać, tylko wykorzystać ten wolny czas do trenowania.
Motywacja jest, problem tylko w tym że muszę ułożyć sobie sama plan treningowy, a nigdy wcześniej tego nie robiłam, więc wątpię że będzie on ułożony dobrze jeśli będę robić to sama.
Najbardziej mi zależy na zwiększeniu zwinności, bo w walkach jest ona bardzo ważna. Po 2 chciałabym zwiększyć siłę, żeby móc komuś skutecznie oddać, a nie tylko uciekać ;) No i kolejną ważną rzeczą jest rozciągnięcie, by móc po prostu wyżej kopać.
Przez pierwszy miesiąc mam możliwość chodzenia na siłownie, biegania i trenowania w warunkach bardziej domowych, a w 2 miesiącu dochodzi do tego jeszcze możliwość trenowania na worku.
Mam nadzieję że coś doradzicie, albo przynajmniej naprowadzicie mnie od czego powinnam zacząć zabierając się za układanie takiego planu.
Z góry dziękuję za pomoc :)
K.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 26831 Wiek 16 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 283190
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Saida MMA Coach
Ekspert
Szacuny 118 Napisanych postów 28242 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 125433
Podaj o sobie więcej informacji, postaram się pomóc
Musisz mi dokładniej napisać, jak wyglądają Wasze treningi, co dajesz radę robić, na jakim poziomie jesteś.

Feel the pain and do it anyway...

Obecny dziennik: http://www.sfd.pl/[Stara_Gwardia]_Saida_2014-t993979.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 125
Treningi mamy 3 godzinne, 2 razy w tygodniu. 1 godzina to rozgrzewka i technika strikte z taekwon-do czyli techniki ręczne i kopnięcia, najczęściej niezbyt męczymy się na tej pierwszej godzinie, no chyba że są kopnięcia z wyskoku. 2 godzina to crossfit, robimy 3 serie po 12 stacji, 1 seria to 40 sek na każdej stacji, 2 to 30 sek, a 3 to 20. po każdej serii krótka przerwa. Po crossficie zostaję nam zawsze trochę czasu na tej 2 godzinie i wtedy zazwyczaj męczymy brzuch. 3 godzina to luźne sparingi na zasadzie kickboxingu lub zadaniówki mające na celu wyrobienie odruchów w walce, czyli np jedna osoba kopie kopnięcie boczne, a 2 stara się na tyle szybko to wyczuć żeby zdążyć kogos skrócić rękami.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 125
A jeżeli chodzi o mnie to jak już pisałam wcześniej trenuje już rok i sądzę że całkiem nieźle mi idzie. Treningi mamy ciężkie ale daje sobie na nich radę. Jedynym problemem dla mnie jest wspięcie się na line (to jedna ze stacji crossfitu). Jeżeli potrzebne są jeszcze jakieś informacje typu jakie mamy stacje na crossficie, to nie ma problemu. Czekam na kolejne pytania lub rady co do treningu na własną rękę w wakacje :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

[SIŁA]Reziolki - DT - TS-start str.33

Następny temat

19-latka z niedoczynnością chce schudnąć :)

Fruti new