SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan trenongowy??

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1259

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 52 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 723
Cze all
czy mam dobrze rozlozony pan trenongowy??
poniedzialek :klatka
mam na sama klatke 6 cwiczen niekiedy robie 5
Wtorek :Nogi
2 cwiczenia
Środa :Plecy
5 , 6 cwiczen
Czwartek :przerwa
Piatek: Barki
5 cwiczen
Sosbota : biceps+triceps i nie kiedt sobie walne przedramie jedna serie
na sam biceps mam okolo 4 cwiczen a na triceps 3-4 cwiczem

Chce cwiczyc na mase ale nie wiem czy to nie jest za duzo cwiczen jak na mase i czy dobrze mam rozlozony plan treningowy wiec prosze o pomoc
Dziekuje
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1695
Masz bardzo dobry plan,chociaż wydaje mi sie on troche za bardzo szczegołowy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 57 Napisanych postów 10990 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 88360



misOO
*** Gróbas w Suplementacji ***
いたしました

Pozdrawiam
misoo

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
gokuson TEAM SFD Administrator
Specjalista
Szacuny 57 Napisanych postów 9003 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 117985
no niestety plan dobry nie jest

proponuje np. tak:
pon: klata + tric
sroda: plecy + bic
piatek: barki + nogi

brzuch z 2 razy w tyg. i poczytaj http://kulturystyka.pl/atlas/ bo o ilosciach cwiczen i serii malo wiesz

... And Justice for All ...
---------------------------
...Moderator działu "Aktualności"...
Pozdrowienia dla Findera waleczne serce
_________________________________
http://www.K**.glt.pl <--- czek dis aut
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10782 Napisanych postów 47183 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
tak , zbyt dobry nie jest , Kukulele, napisz wiecej o sobie na podstawie tego : http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=47810

Ruła musi być
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 48745 Wiek 44 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91090
Zły układ grup i za wiele ćwiczen- jaki masz cel-masa??

"Jak ułożyć własny indywidualny plan treningu.

Nie można tak po prostu chodzić na siłownię, jeśli liczymy na widoczne rezultaty treningu.
Aby zmaksymalizować efekty naszych wysiłków musimy działać według planu.

Plan treningowy-w kulturystyce (fitness), podobnie jak w innych dziedzinach życia, bardzo istotna rolę odgrywa prawidłowe planowanie. Dobry plan treningowy jest fundamentem przyszłego sukcesu. Powinniśmy zaplanować nie tylko kolejne 2-3 treningi (minicykle), ale wskazane jest również planowanie długofalowe-na przestrzeni roku (makrocykle). Konkretny plan treningowy powinien określać przede wszystkim cel, jaki pragniemy osiągnąć w danym okresie treningowym(np. budowanie masy, siły, poprawa wytrzymałości, gęstości, regeneracja, itd.). Wybranemu przez nas celowi powinny być podporządkowane konkretne elementy składowe: ilość treningów w tygodniu, ilość treningów i ich rozkład ze względu na poszczególne grupy mięśniowe(wraz z rozkładem ich poziomu intensywności), liczbę serii, powtórzeń, wielkość obciążeń, długość przerw wypoczynkowych(pomiędzy seriami i pomiędzy kolejnymi treningami). Bardzo potrzebnym elementem(szczególnie do późniejszych analiz), jest prowadzenie zeszytu treningowego, w którym będziemy zapisywać wszystko, co wykonaliśmy na treningu(ze szczegółami).
Nasze treningi powinny być ukierunkowane na wyznaczony cel i w związku z tym powinny różnić się od siebie(adekwatnie do postawionego celu).

Poniżej znajdziesz wskazówki, w jaki sposób zaplanować swoje treningi i ułożyć plan zajęć, odpowiedni do Twoich aktualnych możliwości i celu, jaki pragniesz osiągnąć.
Oczywiście jest to tylko bardzo ogólny zapis, a od tych zasad są odstępstwa, ponieważ każdy organizm reaguje inaczej na te same bodźce. I tak w rzeczywistości, każdy powinien wypracować sobie osobisty program-adekwatny do indywidualnych predyspozycji organizmu, a zapis ogólny powinien służyć, jako podstawa do dalszych prób wypracowania tego programu.
I tak np.:

Jeśli masz zamiar rozbudować swoje ciało i poprawić kształty sylwetki-potrzebujesz:

Trening budujący, który oparty powinien być na ćwiczeniach podstawowych(przysiady, wyciskania, uginania i wyprosty ramion, itp.)z wolnymi ciężarami(sztanga, sztangielki)-ilość serii kształtować się powinna następująco: na duże grupy mięśniowe(np. klatka, grzbiet, uda) ok.12-16 serii, na mniejsze(np. łydki, bicepsy, tricepsy) ok. 9-12 serii(w tym 1-3 serii rozgrzewkowych w obu przypadkach),ilość powtórzeń 12-6,przerwy pomiędzy seriami ok.60-150 sekund. Każda grupa mięśniowa trenowana raz w tygodniu. Operujemy na obciążeniach w granicach 60-80% CM (ciężaru maksymalnego-tj. takiego, z jakim jesteśmy w stanie wykonać tylko 1 poprawne powtórzenie). Czas trwania:4-8 tygodni."

Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 52 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 723
pon: klata + tric
sroda: plecy + bic
piatek: barki + nogi
czy to jest dobry plan??
i po ile max moge robic cwiczen na jedna partie??
a sobota i niedziela wolne??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 48745 Wiek 44 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91090
Odwróć kolejnośc-nogi trenuj na początku tygodnia, kiedy masz najwięcej zapału.
No i daj coś o sobie:

COŚ O SOBIE ZANIM ZAPYTASZ O RADĘ:

http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=47810

TO NIE KLUB JASNOWIDZÓW




Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 52 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 723
no napisalem czekam na odpowiedz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 48745 Wiek 44 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91090
Gdzie???

Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 52 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 723
http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=47810

na samym koncu
mialem to wyslac tobie na poczte?? kiedy wysylalem ale nie odpisales
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Miętki Dla ciebie

Następny temat

!!!!pomoc w ułożeniu programu na spalanie!!!!!

Zestgaw2