SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan treningowy na masę-siłę do oceny i poprawek

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1191

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 69 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 576
Witam. Chciałbym przedstawić swój plan treningowy. Kulturystyką zajmuję się około 2 lat, jednak cwiczylem nieregularnie i z częstymi przerwami. Dopiero od około roku wzięłem sie za siebie i ćwiczę z zapałem i bez dłuższych przerw. Mam 16 lat, 178 cm wzorstu, ~70kg wagi. Zaczynając ćwiczyć miałem nadzieję na poprawę sylwetki, jednak zawiodłem się. Po około roku morderczych treningów moje wyniki mało wzrostły ~8kg więcej na klatkę i jakieś 0,5 cm w łapce, reszta mniejwięcej w miejscu (Waga ani drgnęła, a podrosłem z 2 cm). Wiem, że wina tkwi napewno w diecie, lecz staram się jeść dużo i zdorowo, ponieważ niestety na dietę brakuje mi czasu i kasy. Pomyślałem, że sęk może być w treningu, dlatego postanowiłem go tutaj przedstawić (zmieniam go co okolo 1,5 miesiąca).

Poniedziałek
Klatka
Wyciskanie sztangi leżąc 10/10/8/6
Wyciskanie sztangielek ławka skos 10/10/8/8
Rozpiętki płaska 4x12
Biceps
Uginanie przedramion ze sztangą łamaną 10/8/8/6
Uginanie sztangielki jednorącz stojąc 4x10(8)
Uginanie przedramion ze sztangielkami (młotkowy) 2x10

Środa
Plecy
Podciąganie się na drążku szeroki uchwyt (Do brody,nosa) 4xMax
Wiosłowanie sztangielką 4x8
Ściąganie linki wyciągu górnego za kark 4x10(8)
Ściąganie linki wyciągu dolnego w pozycji siedzącej 4x10(8)
Triceps
Francuskie wyciskanie sztangielki siedząc 10/10/8/8
Prostowanie ramion drążka wyciągu górnego 4x10

Piątek
Barki
Wyciskanie sztangielek 12/10/10/8
Unoszenie sztangielek bokiem w górę 4x10
Unoszenie sztangielek bokiem w górę w opadzie 4x10
Kaptury
Szrugsy 4x12-15
Przedramię
Uginanie nadgarstków podchwyt 3xMax
I nachwyt 3xMax

No i to chyba byłoby na tylę. Proszę o rady i poprawienie treningu.
PS. Nie ćwiczę nóg bo nie lubię i nie podobają mi się wielkie i umięśnione uda.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 123 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 738
skoro cwiczysz tak dlugo i sam mowisz ze podrosles a waga nie drgnela to jest cos nie tak z .. dieta !! idz do dzialu odzywianie i przyloz sie chlopie bo sam trening to nie wszystko // za duzo masz cwiczen na plecy, odejmij jedno i dodaj na prostowniki grzbietu , dodaj jakies cwiczenie na triceps i na kaptury dodaj bym 1 cw 3-4 serie .

P.S. ostatnio pisalem post ktora poruszal problem nog , bez nog nie ma oczekujacych efektow bo produkuja najwiecej testosteronu gdyz sa najwiekszymi miesniami to raz, a dwa bedziesz mial pozniej lydki jak zapalki uwierz mi ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 69 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 576
No rozumiem, że dieta to podstawa, ale na prawdę nie mam tyle wolnego czasu, aby np codziennie sobie smażyć lub gotować piersi z kurczaka oraz nie mam tyle funduszy, sama oliwa z oliwek kosztuje kolo 30 zł,a do tego codziennie kupywac pol kilo piersi itp. A co do nóg to jakoś nie mogę sie do nich zabrać i mam małą ruchomość w stawie skokowym, przez co nie moge wykonywać pełnych przysiadów, boję się również o kręgosłup.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 445 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6694
nóg nie masz czy może sparalizowany jestes?

:P

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pomocy..

Następny temat

problem z bicepsami i tricepsami.. pomocy

Fruzelina