SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan treningowy na masę

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2978

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 677
Wiek : 17 lat
Waga : 85kg
Wzrost : 197cm
Cel do osiągnięcia : Masa
Staż : Ćwiczę bez planu od ponad roku
Aktywność fizyczna : Biegam średnio dwa razy w tygodniu i jak już wspominałem często ćwiczę w domu.
Dostępny sprzęt : Ławka nieregulowana , gryf prosty 182cm , dwa hantle , zastanawiam się nad kupnem drążka

Witam postanowiłem w końcu ułożyć sobie plan treningowy jednak jak na razie ułożyłem sobie tylko ogólny zarys planu który wygląda tak :

Pierwszy dzień : Nogi + Biceps + Łydki
Drugi dzień : Brzuch
Trzeci dzień : Klata + Przedramię
Czwarty dzień : Brzuch
Piąty dzień : Plecy + Triceps
Szósty dzień : Brzuch
Siódmy dzień : Barki + Kaptury

Jedynie czego mi brakuje do pełnego planu treningowego to odpowiedni dobór ćwiczeń , jeżeli chodzi o brzuch to zdecydowałem się na "8 min ABS workout "

chociaż nie wiem czy jest to dobry wybór.

Proszę was o pomoc w doborze odpowiednich ćwiczeń biorąc pod uwagę dostępny przeze mnie sprzęt .
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1717 Napisanych postów 27216 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 516400
Ile masz obciążenia? Masz stojaki pod sztangę?

Zmieniony przez - dudee w dniu 2013-05-11 13:08:55
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 677
Gówniane obciążenia betonowe (na swoją obronę powiem że były razem ze sztangą): 5kg x2 , 2.5kg x2 , 1.25kg x4