SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan treningowy- do oceny + ćwiczenia na brzuch

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 849

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 11
Witam , chciałbym aby ktoś rzetelnie ocenił mój plan treningowy + polecił mi jakieś dobre ćwiczenie na skośne brzucha , lub zmodernizował coś w planie.
PON: Klatka , biceps
KLATKA:
Wyciskanie sztangi płaska
Wyciskanie sztangi skos
Hantle w wąskim uchwycie ( chyba każdy sie domysli o co chodzi)
Wyciąganie linek wyciągu dolnego( nie wiem jak to sie dokładnie nazywa)
Rozpiętki
BAJSEPS:
Hantle siedząc
Modlitewnik
Linki z wyciagu dolnego (na górną część bicepsa-przynajmniej tak instruktor mowil)
Ściaganie linek(obu) wyciagu gornego do glowy


Środa: Plecy + triceps
Wiosłowanie
Kierownica( na siedząco , wiecie o co chodzi)
Krzyżak ( Stojąc , jakby ktos tam nie wiedział to wysle zdjecie )
Sciaganie drazka wyciagu gornego za glowe + do klatki

TRICEPS:
Wyciskanie w wąskim uchwycie
Pompki z obciązeniem na nogach
Hantel za głowę + w opadzie (łączona)
Ściaganie z wyciagu górnego

PT; Barki Nogi
NOGI:
Przysiad
Suwnica
Prostowanie na maszynie
Na dwugłowy 2 x maszyna
Na łydki maszyna na stojąco + na siedzaco wyciskanie ciezaru

BARKI:
Wyciskanie sztangi siedząc
Podciąganie sztangi do brody
Wyciskanie hantli (na przód barkow)
Bok barków na maszynie

No i zawsze brzuch który wygląda nastepująco:
Unoszenie nog lezac na plaskiej + od razu odwracam sie zakladam nogi na sztange i robie brzuszki(łączona)
+ brzuszki na ławeczce.
Sie rozpisałem Więc jakbyście mogli dorzucić mi coś na skos brzucha i ew. zmodernizować i ocenić resztę , z góry dzięki.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 17

Waga: 76

Wzrost: 181

Cel treningowy: Estetyczna sylwetka

Staż treningowy na słowni: 10 miesięcy

Uprawiane inne sporty: Rowerek/orbitrek/basen/HIIT

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): full osprzęt siłownia

Dieta: tak

Przeciwskaznania medyczne: Brak

Zażywane suplementy: Jeszcze nic
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 537 Napisanych postów 21399 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 141200
Ostatni przerabiany plan i efekty po nim.

Cięzary na których pracujesz w podstawowych ćwiczeniach.


Masz tylko 3 dni treningowe ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 11
Ostatni plan to było tak ;
Klatka
plaska
skos
hantle skos gorny
butterfly

Plecy
wiosło
krzyzak
rozciaganie za glowe + do klaty

Triceps
Wąskie wyciskanie
Francuz
sciaganie z gory

Biceps
Sztanga na stojąco pełny ruch
młotki
sciaganie do głowy

Barki
wyciskanie sztangi
maszyna na bok i do tego taike cwiczenie nie wiem jak to sie nazywa ,ale polegalo na tym , ze brałem rece ,zeby bylo rowno z barkami i machałem hantlem od rownej linii do 90stopni w doł i wracalem do rownej linii to 10 ruchow i potem nie opuszczajac rak to samo tylko do gory do 90 stopni.
Na nogi suwnica przysiad i po jednej maszynie na dwuglowy i łydki.
Efekty to powiem tak :
Klatka - średnio
Plecy - na +
Biceps , triceps barki - duży plus w porownaniu do poczatkujacego stanu ( uprzedzam pytanie nie - nie mam zdjec )

To tak Klatka plaska wyglada nastepujaco 50,55,60,65 odpowiednio 12,10,10,8
skos 45,45,45,45 12,12,10,10
Hantle siedząc 12kg wszystkie serie , jak nie mam siły dorabiam 9kg 12,12,12,12
Wiosło 60,60,65,65 12,12,10,10
Sciaganie drązka tam jest 50kg chyba , nie jestem pewien 12,12,12,12
Wąski uchwyt - 40,45,45,50 12,10,10, 10-8(zalezy od dnia,ew. ktos pomoze 2 ruchy do10)
Pompki z obciazeniem to tak 15,20,25,35 12,12,12,12
Przysiad - 80,80,90,90 12,12,10,10
Suwnica - 150,150,175,175 12,12,10,10
Barki wyciskanie sztangi(robie to dziwna sztanga przyjmijmy 1kg-10cm to niech wazy 15kg) 45,45,50,50 10,10,10(przy pomocy) , 8

Tak mam 3 dni treningowe te co napisalem , a we wtorek i czwartek biegam HIITa lub chodze na basen , zalezy na co mam ochote , lub na co nie mam :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 537 Napisanych postów 21399 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 141200
Brakuje mc.

Ja jeśli już to zrobiłbym jakieś push/pull, na pewno nie pchałbym się w ćwiczeniach na maszynach a skupił się bardziej na podstawowych.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 11
Tzn , co masz na myśli , bo trochę tam czytałem , zanim założyłem konto , ale średnio zrozumiałem Twój post :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 11
O ! Napisz to tak jak mam powiedzieć instruktorowi na siłowni , z tym brzuchem , gdzies przeczytałem ze dobre ćwiczenie na skos - russian twist ,ale jak mu tak powiem , chociaz jest kulturystą to moze nie zajarzyć , jest jakis polski odpowiednik na to?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 537 Napisanych postów 21399 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 141200
Nie kombinuj, zrób prosty plan oparty na podstawach w stylu:

Push

Przysiad
Wyciskanie poziomo
Wyciskanie na barki
Pompki na poręczach
Side plank


Pull

MC
Drązek
Wiosłowanie
Uginanie na biceps
Plank


Plank i side plank bardzo dobre ćwiczenia na brzuch.

Zakres powtórzeń i serii w stylu 3x10, 4x6, 3x5, 3x8...
lub można dodać ćwiczenia dynamiczne typu push press, high pull itp.

Zmieniony przez - Viren w dniu 2011-09-06 19:20:21
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 11
Wielkie dzięki ,przerzucę się na to , odezwę się za jakiś czas i powiem co i jak , dzięki jeszcze raz :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy - na masę która nie idzie

Następny temat

MAM SPRZĘT I CO TERAZ ?!!!!!!!

Wheya