SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan treningowy do oceny. [Masa mięśniowa i siła] UPPER/LOWER & PUSH/PULL

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 9434

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

20

Waga

80kg

Wzrost

185cm

Cel treningowy

Budowa masy mięśniowej

Staż treningowy na siłowni

1 rok

Uprawiane inne sporty

Obecnie brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Full osprzęt siłownia

Dieta

Jest

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Brak

Zażywane suplementy

Jabłczan kreatyny cm3

Ostatnio przerabiany plan

push/pull 7tygodniowy

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

110kg, 130kg, 90kg
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 21 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 377
Witam,

Chciałbym się poradzić i ewentualnie poprawić plan treningowy, który dopiero co sobie ułożyłem. Moim celem obecnie jest zbudowanie masy, celuję w około 85-90kg (Obecnie 80kg). Przed sylwestrem skończyłem 7tygodniowy plan PULL/PUSH, bardzo fajnie wszystko wchodziło i przybyło parę dobrych kilogramów bez zalewania się. Dieta jest odpowiednio dopracowana, nie jestem natomiast w 100% pewien co do planu treningowego gdyż robiłem go sam. Staż na siłowni to ponad rok, nie jestem już raczkujący ale do zaawansowanych jeszcze sporo mi brakuję :) Nie ukrywam, że sam pomysł ułożenia takiego planu (upper/lower body, push/pull) wziąłem od Owcy z WK. Pozmieniałem jednak niektóre ćwiczenia na bardziej mi odpowiadające.

Plan zamieszczam w formie zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie i oczekuję fachowych porad.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 523
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 21 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 377
Bardzo fajny temat, dzięki za link.
Jeżeli chodzi o mój trening, poniedziałek i wtorek są dniami treningu siłowego więc większe ciężary i mniej powtórzeń, czwartek i piątek to trening hipertroficzny i tam są 3 serie po mniej więcej 10 powtórzeń. Staram się wykonywać od 8 do 12.

Zmieniony przez - Silviii w dniu 2014-01-08 21:21:58
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4478 Napisanych postów 56469 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 711639
Temat z linku bardzo naciągany i wiele rzeczy pominięte temat bardzo pobieżnie potraktowany poza tym chciałbym wiedzieć skąd autor wziął procenty poszczególnych włókien mięśniowcyh. Poza tym są jeszcze włókna pośrednie dużo by poprawiać

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 21 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 377
Okej :) Tylko co i jak z moim treningiem bo o tym jeszcze nikt nic nie napisał :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4478 Napisanych postów 56469 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 711639
Szczerze po co Ci z rocznym stażem plan z podziałem na siłę i hipertrofie bo ja tego nie rozumiem już kolejny plan taki wypływa, takie plany mogą sobie układać zaawansowany a nie trenujacy z takim stażem. Sto razy lepiej byś wyszedł ciągnąć push/pull z podmianą ćwiczeń bo z tego planu niewiele wyciągiesz

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 21 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 377
Szukam po prostu nowych jakiś rozwiązań, sam push/pull po pewnym czasie zaczął mnie delikatnie nudzić, a tutaj mamy 2 osobne treningi w tygodniu + inne ćwiczenia niż wcześniej robiłem. Chciałbym się dowiedzieć tylko w jakim sensie mam mało wyciągnąć z takiego planu, czemu jest on tylko dla zaawansowanych? Dzięki bardzo za odpowiedzi.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4478 Napisanych postów 56469 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 711639
Trening, w którym chcesz poprawić dwa parametry jak siłę i hipertrofię jest przydatny dla osób zaawansowanych przy roku stażu on da efekty ale za rok czy dwa przy większym zastoju wyciągniesz z niego sporo więcej. Teraz Cie szarpnie przez kilka tygodni i ten nowy bodziec, na który jest jeszcze za wcześnie będzie stracony.

Jeśli faktycznie taki plan ma zostać to dołóż do dnia hipertrofii po jednej serii i zmień martwy na prostych na coś innego bo go nie wykonasz technicznie
2

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 21 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 377
Okej, przemyślę wszystko jeszcze raz na spokojnie, dzięki bardzo za odpowiedź i daję SOGa :) Pozdrawiam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy-poprawki

Następny temat

Plan przód/tył do oceny

NutLove