SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan treningowy do oceny

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 201

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 184
Staż: 2 lata,
Cel: Siła i hipertrofia,
Partie priorytetowe: Klatka i plecy,
Periodyzacja: Liniowa
Progresywne przeładowanie: Ciężar i powtórzenia,
Długość plany: 10 tyg, w marcu planuję zacząć redukcje,
Trening 4 razy w tyg,
Brak przeciwskazań,
Poprzedni plan Upper & Lower,
Objętość na dół ciała taka ponieważ chcę się skupić na klatce i plecach, a obecnie nie zależy mi na rozbudowie dolnych partii.
Zależy mi na ocenie, czy plan jest dobry i co ewentualnie do poprawy.

Z góry dzięki za odpowiedź.







...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5972 Napisanych postów 61358 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 762374

Zastanawia mnie rozłożenie poszczególnych dni treningowych w skali tygodnia. Bo jeśli dzień power fbw i hyper lower będą wykonywane dzień po dniu lub nawet z jednodniową przerwą to średnio się to sprawdzić.
Jak w dzień fbw polecisz ciężko z przysiadem i martwym ciągiem to nawet dzień przerwy nie zrobi Ci dużej różnicy i będziesz czuł zmęczenie i nie nadążysz z regeneracją. Poza tym w dwa dni machniesz dwa treningi nóg, a później 5 dni będą leżeć odłogiem. Lepiej to rozłożyć jakoś sensowniej w skali tygodnia.

Poza tym zakresy powtórzeń też średnio. W obu dniach masz bardzo zbliżone zakresy więc nie nazwałbym tego siłą i hipertrofią. Hiper upper też bym nieco zmienił zmienił nieco zakresy powtórzeń.

To fbw 2 to tak na prawdę nie jest trening fbw bo nie obejmuje całego ciała.

Ogólnie średnio podoba mi się sam podział treningowy wydaje mi się, że lepiej byłoby zrobić sensowne 4 treningi w podziale push pull czy góra dół, a nie bawić się w podziały z fbw przy 4 dniach treningowych.
Przemyśl ten plan treningowy bo w dłuższej perspektywie czasu nie wiem czy się sprawdzi dobrze.

Polecamy również: Trening FBW i PUSH-PULL dla zapracowanych



Zmieniony przez - rion10 w dniu 2023-01-25 14:11:07
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Z białkiem SZTOS łatwiej zdobędziesz prawdziwie SZTOS formę!

16 porcji w opakowaniu, w tym 19g białka w 1 porcji!

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 184
Zrobiłem plan jeszcze raz całkiem od nowa i myślę, że ten jest lepszy od poprzedniego, ale liczę na jakieś uwagi odnośnie planu.





Zmieniony przez - drondal0321 w dniu 2023-01-26 13:23:46
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Push pull 4 dniowy do oceny

redox 2