SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan treningowy do oceny

temat działu:

Plany treningowe

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1539

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 1 rok Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 29
Witam,

Od jakiegos czasu(okolo poltora miesiaca) chodze na silownie. Efekty marne poniewaz po schudnieciu 2kg waga stanela w miejscu. Ja swoje cialo zaczalem dosyc solidnie forsowac ale odpowiada stala waga i obwody tez od dwoch tygodni stoja w miejscu co mnie troche martwi. Z diety staralem sie uciac fast foody i ciezkie jedzenie ale w weekendy nie jestem w stanie tego tak dobrze przestrzegac z prostego powodu ze jade do rodziny i nie chce wybrzydzac na dawane mi jedzenie. Na silownie chodze 3 razy w tygodniu chociaz kiedy jade do rodziny ilosc razy uczeszczania na silowni spada do dwoch.

Moj plan treningowy z ostatnich 4/5 sesji wyglada tak:
Rzymskie krzeselko: 10 powtorzen 3 razy
Brzuszki na lawce z przechyleniem w dol: 10 powtorzen 3 razy
Horizontal leg press maszyna: 100x11, 110x11, 130x11
Abdominal crunch: 65x10, 70x8, 75x6
Pectoral fly: 30x8, 35x8, 40x8
Independent chest press: 40x10, 45x8, 50x6
Independent shoulder press: 30x10, 35x8, 40x4(Nie daje rady zrobic 6 na 40)

Na sam koniec robie sobie kardio na rowerku 50 minut.

Obwody aktualne to:
Brzuch: 91cm
Klatka: 106cm,
Tylek: 111cm
Udo: 86cm
Waga: 94.1kg
Procent tluszczu z maszyny pomierzajacej ostatnio wyniosl 25.8%

Staram sie byc skrupulatny ale tez nie ryzykowac kontuzji juz na starcie. Czy trening na samych maszynach ktory tak wykonuje moze byc efektywny poniewaz powoli zaczynam tracic wiare. Oczekiwalbym ze takie zwiekszenie cwiczen i ograniczenie niezdrowego jedzenie mialoby pozytywne skutki a jednak waga stoi w miejscu jak gdybym nic ze soba nie zrobil. Jezeli bedzie trzeba zalacze zdjecia.

Dzieki,
Maciek


Zmieniony przez - Gempio w dniu 7/24/2018 9:12:38 AM
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10259 Napisanych postów 117009 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1381397
Rzymskie krzeselko rozumiem że robisz wyprosty na prostowniki

3 cwiczenia na brzuch, za dużo a reszte partii po macoszemu traktujesz.

na pewno udo 86 cm, przy tej wadze, to ile Ty masz wzrostu.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 1 rok Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 29
Mam 175cm wzrostu. Chcialbym zrzucic kilogramy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 1 rok Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 29
Ale mi sie powalilo... udo 67cm*.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

PLAN TRENINGOWY DO OCENY

Zestaw 1