SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan treningowy do oceny, kazda rada, poprawa sie przyda

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 703

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

M

Wiek

18

Waga

76

Wzrost

180

Cel treningowy

szerokie barki

Staż treningowy na siłowni

1,5 roku

Uprawiane inne sporty

K1 (SW)

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

praktycznie wszystko oprocz maszyn

Dieta

zwracam uwage na to co jem

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

-

Zażywane suplementy

kiedys (cm3 1250, mass xxl,bcaa,carbo)

Ostatnio przerabiany plan

SPLIT
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 451
Witam, to jest moj plan split ktorym od ponad 1,5roku sie posluguje, lecz juz dluzszy czas mam zastoj, tzn nie idzie nic w ogole, zatrzymalem sie albo mi sie zdaje, niby waga rosnie ale nic nie widze, z tym ze czasami mieszam sobie partie w rozne dni, np robie od konca albo zaczynam od srodka i do tego dolaczam przedramie, wyglada to mw. tak:

Pon
Klatka
-wyciskanie sztangi plasko 4x(12,10,10,8)
-wyciskanie hantli na skosie 4x(12,10,10,8)
-rozpietki plasko 4x(12,10,10,8)
Biceps
-uginanie ramion na lamanej sztandze 4x(12,10,10,8)
-unoszenie hantli tzw. mlotki 4x(12,10,10,8)
-ugiananie ramion ze sztangielkami w siadzie na lawce skosnej z sup. 4x(12,10,10,8)

Sro
Barki
-wyciskanie sztangi zza glowy siedzac 4x(12,10,10,8)
-podciaganie sztangi wzdluz tulowia 4x(12,10,10,8)
-wyciskanie zolnierskie 4x(12,10,10,8)
-unoszenie ramion w przod ze sztangielkami 4x(12,10,10,8)
Triceps
-francuskie wyciskanie w siadzie 4x(12,10,10,8)
-pompki w podporze tylem z obciazaniem 10kg 4x(12,10,10,8)
-prostowanie ramienia ze sztangielka w opadzie 4x(12,10,10,8)

Czw lub Wto
tutaj sobie robie powtorke z jakiegos dnia ktorego dawno nei robilem, np klata lub inne partie

Pia
Plecy
-podciaganie na drazku szerokim nachwytem z przywiazanym obciazeniem 4x(12,10,10,8)
-wioslowanie w opadzie 4x(12,10,10,8)
-podciaganie hantli w opadzie 4x(12,10,10,8)
-podciaganie konca sztangi w opadzie 4x(12,10,10,8)
Nogi
-pryzsiady wykroczne z hantlami 4x(12,10,10,8)
-wspiecia na palce z hantlami 4x(12,10,10,8)
-prostowanie nog w siadzie 4x(12,10,10,8)


chodzi mi glownie o to zebym zaczal rosnac w barkach, mam nadzieje ze mi pomozecie, kazda porada sie liczy bo zaczne brac cos pod uwage, moze dzieki wam wkoncu cos ruszy, moze zmiana planu na FBW lub jakies inne?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147326
Plecy i Nogi - łączysz dwie największe i najważniejsze partie mięśniowe to niewybaczalny błąd .

Uprawiane inne sporty: K1 (SW)

jak to wygląda na przestrzeni tygodnia ?

Podaj obciążenie robocze w podstawowych ćwiczeniach

przysiad - ?
martwy - ?
wyciskanie - ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 451
Dzieki za odpowiedz, poki co nie chodze na treningi, przeznaczylem sobie czas na silownie ale pewnie wroce, co do nog i plecow to jeszcze to zmienie, co do obciazenia to staram sie zaczynac 70% MC i konczyc ok. 100-110% MC czyli jakies 80-85 kg na ostatniej. Martwego nie robie bo boje sie o plecy i przysiadow tez poki co. Macie jakies pomysly jak zmienic to wszystko zeby cos poszlo ? moze rozpisac sobie inny plan ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1625 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 12063
jakim cudem mozesz robic na 110 % serie ? o plecy to Ty sie boj bo nie robisz tych cwiczen.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 451
A ile wedlug Ciebie to 110% ciezaru ciala? 100% to 75kg bo tyle waze, a 80-85 to juz poza 100% tak czy cos zle napisalem,? chyba ze chodzi Ci o to ze na ostatnia serie, to tak bo nie dopisalem.
Wiem ze nie robie, ale i tak czuje ze cos mam nie tak z plecami, caly czas czuje spiecie w ledzwiach tak jakbym mial opor w kosciach dlatego nie chce robic MC

Zmieniony przez - Bonnus28 w dniu 2013-01-28 13:27:26

Zmieniony przez - Bonnus28 w dniu 2013-01-28 13:37:59
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1625 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 12063
moze technika kuleje w ciagach. ja przeczytalem MC - maksymalny ciezar :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3879 Napisanych postów 45098 Wiek 165 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 338735
Rezygnujesz z dwóch najbardziej masogennych ćwiczeń.

Na bank leży technika,stąd te bóle w odcinku lędźwiowym.
Nagraj film.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 451
Nie chodzi o to, po prostu nie robie bo sadzilem ze nie potrzebuje jak zaczalem rasnac bez tego, przytylem 8kg suchej masy miesniowej, jak na moj wiek mialem w miare dobra rzezbe po dobrej misce i cm3, teraz nadal duzo jem ale nei widze juz takich osiagow jak kiedys. Bole nie wziely sie z techniki, tylko ogolnie z przeciazania plecow, nie robilem nigdy brzuszkow przy plecach, o treningach sw juz nie wspomne bo tam tez na drugi dzien nieraz czulem ze mam przeciazane plecy. Po prostu chce zaczac od nowa widziec jakies przyrosty, z tego co czytalem trzeba zmieniac cwiczenia bo sie miesnie przwyczajaja i w ogole, 1,5roku splita robi swoje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 451
Moze ktos cos poradzi konkretniejszego, napewno wielu z was juz to przechodzilo moze ktos ma jakies dobre rady nprawe kazda sie przyda i z gory za odpwiedz dzieki !
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 451
Naprawde nikt nie ma zadynch sugesti?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy dla poczatkujacego

nutlove nowy