SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan treningowy do oceny!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 786

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 721 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 12281
witam
Mam takie pytanie sa sodzicie o moim planie treningowym.Cwicze 4 razy w tygodniu w tym na 2 razy klate ,łapy i jakby grzbiet.Te partie chce rozwinac najmocniej .Oto plan:
Poniedziałek:
KLATA

Wtorek
LAPY + 2 Cw na grzbiet

Sroda
WOLNE

CZwartek
BARKI + 3 cw na Klate

Piatek
WOLNE

SObota
GRZBIET + LAPY

NIedziela
WOLNE

co o tym myslicie?W tym czasie bede brał testa propinoat 10% i ZMA domwej produkcji.I bialeczko oczywiscie.
NIe grozi to przetrenowaniem?
Pozdro

"lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znależć"

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2724 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 16092
Zajezdzasz sie

moderator na insomni

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10888 Napisanych postów 49841 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
A jaki jest Twoj cel?Trzeba sie rozwijac rownomiernie.Gdzie sa nogi?Gdzie triceps?I co to zanczy jakby grzbiet?Pamietaj,ze aby miesnie rosly potrzebuja czasu na regeneracje.2 razy w tygodniu te same partie,raczej nie.Pewnie ,ze grozi przetrenowaniem,zalezy jeszce ile serii i powtorzen wukonujesz i jakie to cwiczenia sa.Alew ten sposob mozesz "spalic"miesnie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 397 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 7676
No regeneracja rzeczywiscie straszna

Poniedziałek:
KLATA no super ze klata ale tam jakies cwiczenia robisz to jakbyś zdradził jakie byłoby fajnie oceniać

Wtorek
LAPY + 2 Cw na grzbiet POPATRZ TERAZ PO KLACIE ODRAZU KATUJESZ TRIC KTORY MECZYŁES NA KLACIE TEZ CHCAC CZY NIE CHCAC

Sroda
WOLNE

CZwartek
BARKI + 3 cw na Klate ZNOWU TRIC KATOWANY WYJATKOWO CZESTO W TYGODNIU

Piatek
WOLNE

SObota
GRZBIET + LAPY

NIedziela
WOLNE

JA NIE WIEM NA CO TO JEST TRENING ALE NIC DOBREGO TO Z NIEGO NIE BEDZIE BRAK JAKIEJKOLWIEK SENSOWNEJ REGENERACJI TAKI TRENING JEST POPRAWNY TYLKO W WYPADKU WYJATKOWO LEKKICH TYCH TRNENINGÓW ALE JAK ZNAM ZYCIE TAK NIE JEST

SPRÓBUJ TAK
1 KLATA+TRIC
2 NOGI
4 BARKI
5 PLECY + BIC
TO JEST NAJPOPULARNIEJSZE I NAJLPESZE ZESTAWIENIE NA MASĘ MYSLĘ JEZELI TO O NIA CI CHODZI

P.S. a triceps to pewnie tam gdie łapy:)

trening.mafia.hardcor.pl

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Wachowa pomoc :) pilnie potrzebna:)

Fitmeal