SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan treningowy dla studenta- prosze o oceny , poprawki , porady

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1286

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47758 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam !! Trenuje od mniej wiecej 2 lat, z rezultatów jestem nawet zadowolony. Obecnie waze ok. 83 kilogramy przy wzroscie 182 cm, w "kablu" mam : prawy-38cm, lewy - ok. 1 cm mniej. Dotychczas trenowałem w domu ( w garażu), mając do dyspozycji jedynie ławeczke i wolne ciężary, każda grupa miesniowa 2 razy w tygodniu. Nogi mam genetycznie dość dobrze rozbudowane i raczej nie poswiecalem im zbytniej uwagi w treningu. Teraz, niestety , ide na studia, ale , co jest plusem, bede automatycznie zmuszony przeniesc sie do normalnej siłowni z prawdziwego zdarzenia- i tak zdecydowalem , ze juz najwyzsza na to pora, trza sie w koncu rozwijac. Tu jest jednak problem - studia i wiadomo, roznie to bedzie z czasem. Dlatego rozpisałem sobie nowy program treningowy, o charakterze bardziej ogólnym, którego celem bedzie dalsza rozbudowa masy miesniowej - wiadomo, przestalbym cwiczyc to od razu zamienie sie w spaślaka, poza tym za bardzo pokochalem ten sport, aby teraz rezygnować. Trening nowy zakłada sesje 3 razy w tygodniu systemem pon-sroda-piatek lub wtorek-czwartek-sobota; na wiecej pewnie nie bede mogl sobie pozwolic, trza sie bedzie troche uczyc niestety ;/ Wlaczylem do niego nogi, poniewaz ma byc to juz trening profesjonalny i kompletny , wszystkie partie miesniowe - niezaleznie mniejsze czy wieksze -trenowane oczywiscie raz w tygodniu. Podaje moj plan, chcialbym wiedziec co o nim sadzicie:
1.dzien - klatka, biceps, barki
2.-
3.plecy,triceps
4.-
5.nogi
6.-
7.-
Jak widzicie, trening o charakterze ogolnym, planuje posiwecac mniej wiecej 1,5 godziny na sesję, co razem daje 4,5 godziny tygodniowo. Nogom poswiecam , idac za radami specjalistów , osobna sesje - czy to dobrze ? Mysle ze tak, ale chcialbym oprzec sie na dosiwdczeniach innych trenujących.
Dodam, ze stosuje oczywiscie odpowiednia , wysokobiałkową , ale jednoczesnie nie grożacą otłuszczeniem dietę, staram sie spozywac 5 posilkow dziennie o stalych porach. Jadam duzo produktów rzadko raczej stosowanych przez amatorów, typu surowe białka jaj, produkty sojowe itp., choc oczywiscie głowne zródła białka u mnie to piersi z indyka, kurczaka, ryby itp. Na odzywki kase raczej mam, stosuje głownie suplementy białkowe jako uzupełnienie diety, bede brał rowniez aminokwaski. Nie ma sensu wypisywac odzywek, ktore stosowalem ,troche tego było . Ogolnie uwazam, ze to wlasnie dobra dieta zapewnila mi niezłe przyrosty, z treningiem to roznie bywało - był mało intensywny, zle ulozony , zreszta nie mialem wielkiego wyboru w roznicowaniu cwiczen ze wzgledu na brak odopowieniego sprzetu. W kazdym razie dyletantem nie jestem, o kulturystyce juz troche wiem; duzo czytalem , posiadam sporą wiedze teoretyczną , jak i praktyczną. Tematu koksu raczej unikam - moze nawety nie ze względów zdrowotnych, ale nie chce mi sie w to zbytnio bawić, poza tym tracić ciezka kase na podroby ? - głupota ( a niestety ciezko w naszym kraju spotkach "uczciwych" dilerów, ktorzy sprzedaja chociaz oryginalne preparaty).
Niemniej sednem postu jest Wasza opinia o moim programie treningowym, czy jest odpowiednio dostosowany do diety , ewentualnie naniescie poprawki. MOze ktos z Was mi poradzi, co zrobic gdy nie bedzie czasu na porzadny trening i trzymanie diety. Z gory dzieki za odpowiedzi, spadam juz bo przynudzam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 734 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 25376
1.dzien - klatka,triceps,biceps
2.-
3.plecy,barki
4.-
5.nogi
6.-
7.-
Ewentualnie biceps przenieść gdzie indziej,np. do barków i pleców.
No i mogłbyś robić też brzuch - do nóg i może w jakiś inny dzień,brzuch zajmuje mało czasu,w sumie wystarczy Ci nawet 15 min,a do tego mogło by to być ramach przerwy w nauce,takie odstresowanie,bynajmniej ja tak brzuch robie,bo robie go w domu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47758 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Czegoś mi brakuje? A przedramion , czemu nie ćwiczysz?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47758 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
DUDEK ale głupie pytanie
Przeciez to oczywiste że przedramiona się cwiczy w dzień w którym ćwiczysz biceps,więc po co to pisać??Przież to już jest przyjęte.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1089 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 12061
klatka + tric (+ brzuch)
plecy + bic (+ przedramiona)
barki + nogi (+ brzuch)

12-16 serii na duże partie mięśni, 6-8 na małe
ilość powtórzeń 8-12

zestawów ćwiczeń (i całych planów) poszukaj w innych postach

mundur niebieski, orzeł żelazny, zabiłeś dziecko, jesteś odważny...
nie odpowiadasz za swoje czyny, polska policja to sk***ysyny

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47758 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Generalnie brzuch możesz trenować na każdym treningu,tylko w dzien w którym robisz plecy nie rób wznosów nóg.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 200 Napisanych postów 31902 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 94077
DRAGON - wlasnie po plecach - to jak brzuch to tylko wznosy noog- a nie brzuszki bo to one obciazaja proste
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47758 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Musiało się mi pomylić
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47758 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Zapomnialem dodac - brzuch robie codziennie; dla mnie bylo to oczywiste (siła przyzwyczajenia), ale faktycznie przeciez powinienem go wymienic. Robie go w domu jedynie w postaci klasycznych brzuszków, unoszenia kolan itp, ale absolutnie nie zaniedbuje tej partii. Jestem (niestety) endomorfikiem , robilem zatem dotychczas dosc duzo aerobów, ale teraz pewnie ( a raczej na pewno) sie to zmieni z powodu braku czasu, pozostanie mi zatem przyzwyczajanie sie do masakrycznej diety i bede musial odstawic ulubiona czekolade, pizze i takie tam ******ly. Ale trudno - jakos sie zmusze, zawsze na przekąske pozostanie smaczny shake z białka waniliowego + banan
Przedramiona - tak jak pisze dragon, robie z bicem tylko zapomnialem wymienić. Sorki.
Billy kidd- dzieki za sugestie, ale probowalem juz łączyc klate z tricem i raczej sie to u mnie nie sprawdzilo; po treningu klaty mialem mocno przeciązone stawy i niestety nie dawalem z siebie wszystkiego przy robieniu tricepsa; jednak na swoich doswiadczeniach doszedlem do wniosku , ze pozostane przy klasycznym (jak dla mnie) połączeniu klaty z bicepsem. Natomiast co do łączenia nóg z barkami - postaram sie sprobowac. Rezczywiscie jest to niezły pomysł , nie wiem tylko czy przeszkodą nie bedzie czas- jak mowie, na sesje max 1,5 godziny (to i tak moim zdaniem duzo), a zrobienie całych nóg i potem barów bedzie chyba czasochłonne- ale jak nie bede sie opieprzal i tracil czasu na siłce to moze faktycznie sie uda.
Jeszcze raz dzieki za rady, mam juz wstepny plan treningowy ktory zaczynam stosowac od jutra. Mam jeszcze tylko do Was jedno pytanko : co sądzicie o zakupie pasa treningowego ? Tani to on raczej nie jest, ale przydatny - pewnie tak. Pytam , bo opinie są podzielone, a ja bede wykonywal teraz duzo cwiczen podtsawowych typu martwe ciagi , przysiady, przy ktorych duzo ludzi uzywa pasa, niektorzy zas nie. Jak to jest u Was ? Pozdrawiam .
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

aerobiczna szóstka weidera - link

Następny temat

pytanie??????

Fruzelina