SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan treningowy dla poczatkujacego

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 447

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 229
Witam ,od lutego mam zamiar zaczac trenowac na silowni.
Mam pełen dostep do sprzetu tylko jestem troche zielony w tych sprawach
Kiedys trenowalem troche w domu (chantelki,pompki,przysiady itp)
ale teraz chcialbym zaczac na powaznie,i byl bym wdzieczny jakbyscie ulozyli mi jakis plan dla poczatkujacego
Jak widzicie waze zaledwie 64kg choc potrafie duzo zjesc, ale nie przeklada sie to na moj wzrost wagi

z gory dzieki.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 229
Edit:
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 229
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 17
Waga: 64kg
Wzrost: 176cm
Cel treningowy: Masa/Siła
Staż treningowy na siłowni: x
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Full Osprzęt Siłownia
Dieta: Na masę

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje): boczne skrzywienie kregoslupa
Zażywane suplementy: ----------
Ostatnio przerabiany plan ----------
Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 213 Napisanych postów 968 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 73656
Popatrz. Wszedłeś w dział Trening dla początkujących i nawet ciężko Ci było rzucić okiem w podwieszone tematy http://www.sfd.pl/[Art]_Pierwszy_rok_treningów-t906985.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 201 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 810
Przede wszystkim rozpocząłbym poszerzanie wiedzy na temat odżywiania, bo to jest główny czynnik warunkujący zwiększanie masy ciała. Prawda, że na przestrzenie pierwszych miesięcy dieta nie jest, aż tak ważna, bo początkujący będzie miał progres czy tak czy tak. Ale po adaptacji organizmu do wysiłku fizycznego, dieta na pierwszym miejscu. Jeżeli natomiast chodzi o trening to na zupełny początek poleciłbym trening FBW na rozruch i załapania ogólnej techniki cwiczeń wielostawowych. Trening ten na 2-3 tygodnie. Później pomyślałbym o jakimś splicie z partią cwiczoną dwa razy w tygodniu np. split góra/dół.

Zmieniony przez - Intense w dniu 2013-01-27 21:39:47
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

PLAN TRENINGOWY DO OCENY - MASA [PIERWSZY PLAN]

Następny temat

Plan treningowy do oceny, kazda rada, poprawa sie przyda

FAME