SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan treningowy dla kobiety

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 358

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 123
Hejka, co sądzicie o takim FBW? Dodam że mam figurę gdzie góra jest zdecydowanie szersza niż biodra, więc wolałabym się skupic na dolnych partiach. Wykonywałabym go 3 razy w tygodniu, na zmianę.

TRENING A
1. Hip Thrust 12x4
2. Zakroki/bułgar 10x3
3. Uginanie nóg leżac na maszynie10x3
4. Pompki 10x3
5. Ściąganie drążka z wyciągu górnego10x3
6. Ćwiczenia na brzuch

TRENING B
1. Hip Thrust 12x4
2. Martwy ciąg rumuński 12x3
3. Abduction machine12x3
4. Przyciąganie drążka do brzucha 10x3
5. Unoszenie hantli nad głowę 10x3
6. Ćwiczenia na brzuch
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 15 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 538
Hej, nie wygląda to źle według mnie, dodałbym jedynie przysiady ze sztangą do ćwiczeń dołu.
Jeżeli chodzi o dysproporcję partii, o których wspominasz to najlepszą opcją według mnie byłoby olać FBW i zrobić podziałkę góra-dół, oczywiście z priorytetem na te dolne partie, przykładowo:

Poniedziałek- dół 12+ serii,
Środa- góra (połączenie ćwiczeń z obydwu planów),
Piątek- dół 12+ serii.

Przy 3-dniowym planie treningowym ograniczyłbym trenowanie brzucha do jednego razu w tygodniu, często trenowany brzuch może sprawiać dużo problemów przy równowadze, stabilizacji oraz technice, głównie przy ćwiczeniach wielostawowych. Mam nadzieję, że pomogłem oczywiście ekspertem nie jestem i to tylko moja opinia ;)


Zmieniony przez - jarek122 w dniu 2020-10-30 22:50:47
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 23863 Napisanych postów 16749 Wiek 41 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 260210
Ćwiczyć należy całe ciało a dodatkowo można bardziej skupic się na dolnych partiach , dobrze by było dodać zdjecie sylwetki , dalsza perspektywa , luźna postawa w stroju lub bieliźnie ( bok przód i tył ) bo często sami nie jesteśmy zbyt obiektywni w ocenie własnego ciała .

Wypełnij ankietę działu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9769 Napisanych postów 154978 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1211029
Witaj.

TRENING A
1. Hip Thrust 12x4 - zamien kolejnosc z bulgarami,
2. Zakroki/bułgar 10x3
3. Uginanie nóg leżac na maszynie10x3 - mozesz nieco trudniej np z hantelka wykonac
4. Pompki 10x3
5. Ściąganie drążka z wyciągu górnego10x3
6. Ćwiczenia na brzuch

dorzucilbym jedno cwiczenie na barki chociaz

TRENING B
1. Hip Thrust 12x4 - tutaj daj jakas z wersji przysiadów, jak nie klasyczne, to moga byc np. goblety
2. Martwy ciąg rumuński 12x3
3. Abduction machine12x3
4. Przyciąganie drążka do brzucha 10x3
5. Unoszenie hantli nad głowę 10x3 - roizumiem, ze chodzi tutaj o barki?
6. Ćwiczenia na brzuch


ogolnie plan nie jest zly,m jednak kwestia tego ile masz lat i jakie doswiadczenie

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW z siłowni do domu

nutloveb