SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan treningowy dla cukrzyka

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 887

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 16 lat Na forum 115 dni Przeczytanych tematów 44
Witam wszystkich. Mam 16 lat, 182 wzrostu oraz 62kg. Ćwiczę sobie w domu od miesiąca i mam pytanie czy jest ktoś w stanie ułożyć plan treningowy pode mnie? Rozmawiałem z moim lekarzem i mówi że mogę ćwiczyć siłowo 3-4 razy w tygodniu. A to Co chce osiągnąć to:
-Biceps, triceps (ogólnie łapy)
-Klata
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1124 Napisanych postów 28933 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 258250
jeśli lekarz prowadzący wyraził zgodę na treningi siłowe to łap z postów podwieszonych(np ze spisu treści) przykładowy plan i leć nim
PS: Całe ciało rób, podejscie typowo dyskotekowe nikomu na dobre nie wyszło.

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 16 lat Na forum 115 dni Przeczytanych tematów 44
Wyślesz tutaj jakiś przykładowy ?nie mogę znaleźć
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1124 Napisanych postów 28933 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 258250
https://www.sfd.pl/SPIS_TREŚCI-t359765.html 

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 16 lat Na forum 115 dni Przeczytanych tematów 44
Tym treningiem coś osiągnę?
○Pompki klasyczne 3 serie x15

○Dipy 3 serie x15

○Plecak 3 serie 8x

○Spięcia Brzucha 3 serie x10

○Przelewanie wody 30sek.

○Przysiady 3 serie x15
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1124 Napisanych postów 28933 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 258250
robisz to z bciążeniem jakimś czy z masą własną?
co to za ćwiczenia: przelewanie wody i plecak?
jaka u Ciebie jest różnica między przysiadami a przysiadami klasycznymi?

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 16 lat Na forum 115 dni Przeczytanych tematów 44
Plecaka używam jako hantle, A pisząc przelewanie wody mam na myśli russian twist, i robię z masą własną, przysiady klasyczne z rękoma do przodu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1124 Napisanych postów 28933 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 258250
Kwestie hormonalne i żywieniowe pomijam bo skoro lekarz pozwolił Ci ćwiczyć to zapewne też wyjaśnił ogólne zasady.
Skupmy się na treningu. Jeśli nie masz dodatkowego obciążenia to niektóre ćwiczenia mogą być niezbyt efektywne. Można je wykonywać ale bardziej jako formę adaptacyjną dla organizmu, do nowego bodźca- np przysiad z masą własną.
Sama forma planu OK. FBW na początku będzie ok. Zmienilbym co nie co...


Nogi: Przysiady bułgarskie 5s 
Plecy: Podciąganie na drążku nachwytem 5s 
Klatka: Dipy w wersji na klatkę 4-5s 
Barki: Unoszenie ciężaru przed siebie 3-4s.
Biceps: Uginanie ciężaru stojąc 3s.
Brzuch: Russian Twist 4s.


Nogi: wykroki 5s 
Plecy: Podciąganie na drążku podchwytem 5s 
Klatka: Pompki z nogami na podwyzszeniu 4-5s 
Barki: Unoszenie obciążenia na boki 3-4s 
Triceps: Uginanie w podporze tyłem 3-4s.
Brzuch: Plank 4s.



Zmieniony przez - QUEBLO w dniu 2019-02-01 08:28:12

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomoc w wyborze poręczy do ćwiczeń