SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan treningowy- cel masa

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 853

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzn

Wiek

22

Waga

79

Wzrost

185

Cel treningowy

masa

Staż treningowy na siłowni

X

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

full osprzęt siłownia

Dieta

Racjonalne zywienie- 5 posilkow dziennie

Zażywane suplementy

Witaminy Olimp Sport, Bialko

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

nie sprawdzalem
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 75 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1011
Jakim ciezarem najlepiej zaczac martwy ciag? to bedzie moj 2 trening mertwego ciagu, chce sprawdzic czy bol znow sie pojawi, mozliwe ze wtedy przesadzilem z ciezarem co poskutkowalo bolem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 1382 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 84553
ciężar musisz tak dobierać żeby utrzymywać poprawną technike , zacznij na spokojnie i pomału dodawaj ciężaru dobrze żeby ktoś kontrolowal twoją technike i nie szarp sie na rekordy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 75 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1011
W szczegolnosci zalezy mi na szerokosci plecow, kapturach i klatce piersiowej, bo to kuleje przy ramionach i nogach, ramiona mi najszybciej rosna, juz nawet nieproporcjonalnie to wyglada.

Nie wiem czy to sprawa genow czy po prostu dobry trening na ramiona robie, ale widac wielki progress wzgledem reszty ciala
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na rzeźbe

Następny temat

Zmiana sportu=nowy cel!

Fruzelina