SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan treningowy a łokieć golfisty.

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 182

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 69 Wiek 29 lat Na forum 254 dni Przeczytanych tematów 1222
Witam. Niestety mam zapalenie nadkłykcia w lewej ręce, wczoraj miałem to zdjagnozowane i zrobione zastrzyki w łokieć diprophos x2 + md matrix x1. Lekarz powiedział żeby minimum miesiąc nie obciążać ręki. Do tej pory ćwiczyłem tym planem :
klatka
Ławka skoks dodatni 4s 6-12 pow
Ławka płaska 4s 6-12 pow
Wyciskanie hantli 4s 6-12 pow
rozpiętki na maszynie 4s 15 ruchów
biceps
uginanie z hantlami z supinacją 4s 8-12 pow
uginanie młotkowe 4s 8-12 pow
uginanie przedramion na linkach wyciągu dolnego 3s 8-12 pow
dzień 2
plecy
podciąganie na drążku 4s max + 2 z odciążeniem
ściąganie trójkąta do klatki 4s 6-12 pow
ściąganie uchwytu wyciągu górnego do klatki 4s 6-12
wiosłowanie hantlą 4s 6-12 pow
triceps
wyciskanie hantla za głową siedząc 4s 6-12 pow
wyciskanie francuskie sztangi łamanej leżać 4s 8-12 pow
prostowanie ramion z linkami wyuciągu górngo 3s -6-12 pow

dzień 3
barki
Wyciskanie hantli siedziąc 4s 12-15 pow
Unoszenie hantli bokiem 4s około 15 pow
Odwodzenie ramion w tył, na wyciągu górnym, stojąc 4s 12-15 pow
Wyciskanie na maszynie siedząc - barki 4s 15-20 pow
Unoszenie hantli bokiem 3s około 15 p
kaptury
Wznosy barków "szrugsy" 4s 8-12 pow -2 ostatnie serie z Drop setem
dzień 4
nogi
Wypychanie 4x15
Wyprosty na maszynie 4s 12-15 pow
Uginanie nóg na maszynie 4s 12-15 pow
Wspięcia na palce na maszynie 4s - opór.
Wspiecia siedząc 3x max
I teraz miałem przejść na push pull nogi ale niestety kontuzja nie pozwoli mi robić takich treningów.
Zwracam się do was o pomoc w przygotowaniu planu treningowego na 5-6tyg żeby odciążyć łokieć.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
W Z O R EK Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2068 Napisanych postów 17444 Wiek 54 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 286173
Podanie Diprophos , to moim zdaniem najgorsza rzecz jaką może zrobić lekarz.....kortykosteroidy robią straszne spustoszenie w przyczepach i stawach. Owszem działają przeciwzapalnie i przeciwbólowo , ale dłuższe ich stosowanie doprowadza do zwapnień a co za tym idzie po jakimś czasie ból staje się jeszcze gorszy.
Wiem coś o tym bo mój lekarz też stosował u mnie ten zastrzyk i potem właśnie miałem wyżej wymienione problemy...

Ja na Twoim miejscu spróbowałbym metody jaka jest prezentowana przez jednego z lepszych fizjoterapeutów w Polsce....
Sam zobacz ... ja od jakiegoś czasu zacząłem stosować ten rodzaj rehabilitacji i efekty są wyśmienite.



...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 253 Napisanych postów 5469 Wiek 50 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 16359
Zapytaj Czawaja, też się z tym ostatnio męczył i mu przeszło.

"Dzień dobry, czy dostanę marynarkę na 146 w klatce?"
"Pan się chyba pomylił, 146 to...wzrostu?"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 82 Wiek 1 rok Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2915
jak ostry st zapalny to chwile musisz odczekać i ćwiczenia tak jak na filmie,
ogólnie to wybrał bym sie fizjo 2-3 wizyty powinny zrobic robote przynajmniej w tyle sie wyrabiam ale to zależy od stanu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 69 Wiek 29 lat Na forum 254 dni Przeczytanych tematów 1222
Miałem 3 wizyty u fizjo. 4 zabiegi + masaż ręki na jeden wizycie i tak x3. No niby juz nie boli, lekko może cos od czasu do czasu zaboli punktowo. Myślę żeby y od poniedziałku wystartować.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 82 Wiek 1 rok Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2915
jak punktowo to jeszcze troche siedzi, dokończyłbym to ale w miedzy czasie już bym ćwiczył
ew tam gdzie czujesz punktowy pół wciśnij kciuk tak zeby cie bolało i przytrzymaj, wprowadź delikatne krążenia w tym miejscu całość do 90s co 2-3dni
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening interwałowy - trochę inne pytanie

Nutel