SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan treningowy - prośba o sprawdzenie

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8336

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 148


Witam!
Zwracam się z prośbą o sprawdzenie planu treningowego.
Ćwiczę od 3 miesięcy. Na początku ćwiczenia ogólnorozwojowe
od 2 tygodni mam hantle i zacząłem trening na masę.
Nie jestem pewien czy mój plan jest okej. Być może na niektóre grupy jest za mało ćwiczeń, nie jestem też pewien czy ilość powtórzeń jest w porządku. Z góry dzięki za sugestie
Fotka jest kiepskiej jakości ale mam nadzieję, że czytelna.

Zmieniony przez - Saszka1964 w dniu 2010-05-15 17:22:32
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 2032 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 15756
Trochę kiepsko łączysz partie, w pon klatka i kawałek pleców, w środę tric i bic - malutkie partie + znowu kawałek pleców, piątek już ok.
Wywal 6 weidera, rób brzuch raz w tygodniu porządnie jak niektórzy polecają, lub po każdym treningu jakiś zestaw ćwiczeń, który pobudzi cały brzuch - trzymaj się podstaw, unoszenie nóg na drążku (lub w leżeniu jeśli nie masz), brzuszki, brzuszki skrętne.
Jaki masz ciężar hantli?
W Twoim przypadku na klatkę traktowałbym pompki jako główne ćwiczenie, rozpiętki na razie całkowicie darował.
Plecy robiłbym w całości, a to wiązałoby się ze zmianą łączenia partii mięśniowych na poszczególnych sesjach.
na triceps masz w zasadzie 1 ćwiczenie, zamień jedno z nich na coś innego, aby stymulować mięśnie różnymi bodźcami.
Na biceps zwykłe uginanie + uginanie chwytem młotkowym.