SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan treningowy - potrzebne porady

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 357

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 46 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 620
Chylę czoła ;)

Od 2 miesięcy systematycznie trenuję. Zaczynałem od tych dwóch filmików z ćwiczeniami na abs i klatę z yt:

Klata:


ABS:



Staram się ćwiczyć systematycznie 3,4 razy w tygodniu. Na początku robiłem tylko te 2 serie ćwiczeń, ale z czasem zacząłem dokładać sobie inne ćwiczenia.

Hantle na biceps na ławeczce, pompki, jeżeli zamierzam mieszać bieganie z ćwiczeniem to robię sobie kilka kilometrów na rozgrzewkę, ostatnio zacząłem walkę z cieniem z hantlami 2kg(Zamierzam zmniejszyć do 1kg, bo 2 to chyba trochę za dużo).
Co do biegania to staram się też biegać 2,3 razy w tyg jeżeli pozwala mi na to czas. W przeciwieństwie do normalnych ćwiczeń, w bieganiu jestem już "w miarę" wprawiony czyt. : 10 km dam rade zrobić i nie umrę na zawał ;)
Dlatego ostatnimi czasy zamieniłem sobie normalne bieganie na biegi interwałowe : [ 1min szybki bieg, 2 min trucht - 4 serie || 2min szybki bieg, 2 min trucht - 4 serie || 15sek sprint, 45 sek trucht - 6 serii ]

No ale do rzeczy. Mój problem tkwi w tym, że o ile z ABSem i kondycją czuję zdecydowanie progress, to ćwiczenia na klatę mi totalnie nie idą. Poświęcam na nie zazwyczaj z jakieś 30 minut (Kilka serii hantlami 4kg po 25, kilka serii pompek, walka z cieniem, no i sam workout z filmiku, pierwsze trzy często sobie przeplatam) Minęły 2 miesiące a ja nie czuję żadnego postępu. Na drugi poziom workoutu nie mogę przejsć, bo wciąż czuję że nie podołam. Pompek jak robiłem max 30, tak cały czas tyle robię.
Na diecie nie jestem, na takie rzeczy jak pizza, kebab albo fast food pozwalam sobię 1,2 razy w miesiącu i to z umiarem. Mamuśka zdrowo gotuję, także niezdrowe odżywianie nie jest raczej moim zmartwieniem

A teraz pytania do was. Czy taki trening jak to opisałem jest ok, czy coś byście w nim zmienili? Zawsze robiąc pompki albo inne ćwiczenia tego rodzaju najbardziej czuję obciążenie trica, może na nim powinienem się skoncentrować, aby efekty były lepsze?
Dodam jeszcze 2 zdjęcia mojej sylwetki. Mam 187 cm wzrostu, ważę 79, tłuszczyku trochę jest ;) Chcę widzieć od was czy powinienem robić redukcję, czy może samo to spadnie prędzej czy później z takim planem treningowym?

Z góry dzięki za wszystkie porady i uwagi.





Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 197 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 110
Ankieta: http://www.sfd.pl/Trening_dla_początkujących-f114.html
Na Twoim miejscu pokręciłbym kilka tygodni interwałów biegowych, spalił trochę fatu i brał się za budowanie masy. Niemniej jednak w obecnych warunkach jest to niewykonalne; hantle 4kg są dobre dla kobiety po 50-tce, a same pompki/ćwiczenia z youtube nic nie dadzą. Zapisz się na normalną siłownię, weź za porządne ćwiczenia i pochyl bardziej nad odżywianiem - w innym wypadku nie masz co liczyć na zauważalne efekty.

pzdr
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

PLAN i Zwiększanie ciężaru

Następny temat

trening dla 17-latka

MenS