SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan treningowy - podciąganie i wszystko albo nic

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2836

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 235 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 12862
Witam wszystkich.
Po krótce postaram się przedstawić problem, mianowicie moim celem jest tylko i wyłącznie osiągniecie dobrych/bardzo dobrych wyników w ćwiczeniach głównie związanych z ciężarem mojego ciała - podciąganie / pompki klasyczne / pompki na poręczach. Głównie ponieważ zamierzam związać swoją przyszłość z armią. Na razie jednakże jestem na studiach cywilnych a do szkoły podoficerskiej będę się starał dostać dopiero albo już za rok.

Po przerwanym chorobą 'cyklu' zimowego potem świętami potem sesją potem feriami wróciłem na siłownie i w związku z w/w celami postawiłem głównie nacisk na podciąganie. Jest od groma tematów o podciąganiu, tyle że żaden nie zakłada co robić poza podciąganiem? Co z resztą ciała? Zatem stwierdziłem iż trening tylko i wyłącznie pleców przeczy logice ułożyłem takie coś:

Plecy - *Podciąganie nachwyt trochę szerzej niż barki - do 20stu nie ważne ile serii. Pełna kontrola podciągania i obniżania. - Jeśli zejdę do 1-2 serii podnoszę liczbę.

Barki - * Wyciskanie sztangi z przodu 3 serie
* Wyciskanie sztangi z tyłu 3 serie

Nogi - upchnąłem tutaj jeszcze trening nóg który był raczej spontaniczny i nie rozpisany wcześniej.

Wtorek -

Środa

Plecy - * Podciąganie nachwytem wąsko - Piramidkowo 1-2-3-4-5-x-5-4-3-2-1 - dałem radę tym sposobem do 4

Klatka - * Wyciskanie sztangi leżąc 4 serie
* Wyciskanie sztangielków na ławeczce głową w górę
* Rozpiętki leżąc 4 serie
Triceps - * Prostowanie ramion w opadzie 3 serie
* Wyciskanie francuskie 3 serie
* Uginanie ramion na poręczach 1-2-3-4-5-x-5-4-3-2-1 (tego ćwiczenia praktycznie w ogóle nie udało mi się zrobić)

Czwartek -

Piątek

Plecy - *Podciąganie nachwytem trochę szerzej niż barki - do 20stu nie ważne ile serii.
* Wiosłowanie sztangą nachwytem/podchwyt 4serie
* Martwy ciąg 4 serie
Biceps - * Uginanie ramion chwyt młotkowy 3 serie
* Uginanie ramion w podporze o kolano 3 serie
Przedramie - *uginanie nadgarstków nachwytem 3xMAX
*uginanie nadgarstków podchwytem 3xMAX

Liczba powtórzeń głównie łączy się z założeniem iż trening ma być mix'em masy - siły.
Wykonałem ten plan w całości dopiero 1 raz bo to dopiero pierwszy tydzień.
Trochę się rozpisałem więc szybko spuentuje -
Czy to ma sens? Może po prostu skupić się całkowicie na treningu podciągania np. Podciągać się 3xtydzień do tego raz właśnie docisnąć całe plecy raz zrobić biceps i triceps i naramienne w któryś dzień a barki/klatke/też triceps(?) załatwić pompkami różnego typu?

Interesuje mnie co myślicie na ten temat. Mile widziane wszelkie sugestie. Z góry dziękuje.
Pozdrawiam.

Zmieniony przez - noob_lesiu w dniu 2009-02-21 09:23:54

Życie ciota

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 235 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 12862
podbijam bo temat spada na łeb na szyje.

Życie ciota

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 326
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

regeneracja

Następny temat

trzej muszkieterowie...

Fitmeal