SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan treningowy - brak efektów

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 552

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez faftaq z działu Indywidualne Treningi i Diety pod okiem Trenera i.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 28
Witam, mam mały problem, ponieważ od jakiegoś czasu trenuję dość dużo a postępów nie widać. Mój plan treningowy wygląda następująco :

Pon - Bieganie, brzuch(abs,8minutowy trening)
wto - podciąganie (http://www.podciaganie.pl/program-50-podciagniec/12-15-podciagniec) i pompki (http://www.100pompek.pl/41-45-pompek)
śro - basen i brzuch
czw - basen, podciąganie,pompki
piątek - bieganie, brzuch
sobota - .
niedziela - pompki, podciąganie. + bieganie

zastanawiam się czy gdy przed rozpoczęciem tego 'cyklu' podciągałem się 14 razy a teraz 13, pompki ilość o 4 mniejsza ( z 45 na 41) po ok 6 tygodniach. bieganie i pływanie - wyniki się poprawiły. Czy ma to związek z niedostateczną ilością czasu dla mięśni na regenerację? Nie jem żadnych odżywek, nie stosuję diety, może brakuje wartości odżywczych? chcę zakupić ten suplement : http://www.sfd.pl/sklep/SFD_SFD_Mass_Activator-opis26680.html myślicie, że coś pomoże? jak mógłbym zmienić plan treningowy żeby był bardziej efektywny? Z góry dziękuję za każdą poradę.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 191 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1292
mięśnie się adaptują ale siła powinna iść do przodu tak czy inaczej, może jesz za mało węgli i dlatego nie masz siły

The effort of using your mind.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 53 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4640
mysle, ze kluczowe tutaj jest stwierdzenie 'nie stosuje diety'
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Haas360 Redukcja

Dzem